recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HITMAN: ABSOLUTION
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HITMAN: ABSOLUTION

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HITMAN: ABSOLUTION
    Sendt: 16-Maj-2012 kl. 14:28

Meget fedt tilbud hos Amazon, men er der nogen, der har testet det udenfor UK? For de skriver:

Please note: We cannot guarantee that codes will work on systems purchased outside of the UK.

http://www.amazon.co.uk/gp/feature.html/ref=amb_link_163893227_3?ie=UTF8&docId=1000642443&pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=hero-quick-promo&pf_rd_r=0GSGG3FEFFSXK7E8Q0FH&pf_rd_t=201&pf_rd_p=294309607&pf_rd_i=B0051NNUOE

Kan man egentlig ikke downloade det, og så droppe ud af pre-order? Hvordan kan det holde fast i den ordre? Normalt kan man jo ombestemme sig?

BORING!
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 15:29
på Steam skriver de det udkommer den 20 nov 2012

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2012 kl. 18:36
Så meget ved jeg. Men nu er det slet ikke det, spørgsmålet drejer sig om. Hvis du forudbestiller får du en Sniper Challenge, som kan hentes nu!

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 11:01
De skriver: "Note: You will not receive Hitman Sniper Challenge codes until May 16. For PC, the Hitman Sniper Challenge will not be available to download until August."
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Smed89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 11:01
Men spørgsmålet er om det ikke kun er til PC?.. Ved det ikke.. Skal i have spillet? Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2012 kl. 14:01

Jeg skal have det, og tilbuddet er ikke kun for PC. Det er nok dine engelsk-kundskaber, der halter. 

Jeg prøver at bestille efter jeg har gennemført MAX PAYNE 3. Og så må vi se, om det virker uden for UK.

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu