|
HITMAN: ABSOLUTION |
Besvar |
Forfatter | |
amorbavian
Guld medlem Oprettet: 19-April-2008 Sted: Sweden Status: Offline Point: 3010 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 16-Maj-2012 kl. 14:28 |
Meget fedt tilbud hos Amazon, men er der nogen, der har testet det udenfor UK? For de skriver: Please note: We cannot guarantee that codes will work on systems purchased outside of the UK. Kan man egentlig ikke downloade det, og så droppe ud af pre-order? Hvordan kan det holde fast i den ordre? Normalt kan man jo ombestemme sig? |
|
BORING! |
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
på Steam skriver de det udkommer den 20 nov 2012
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Så meget ved jeg. Men nu er det slet ikke det, spørgsmålet drejer sig om. Hvis du forudbestiller får du en Sniper Challenge, som kan hentes nu!
|
|
BORING! |
|
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
De skriver: "Note: You will not receive Hitman Sniper Challenge codes until May 16. For PC, the Hitman Sniper Challenge will not be available to download until August."
|
|
|
|
Smed89
Super bruger Oprettet: 04-Januar-2009 Sted: Kbh Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Men spørgsmålet er om det ikke kun er til PC?.. Ved det ikke.. Skal i have spillet?
|
|
|
|
amorbavian
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg skal have det, og tilbuddet er ikke kun for PC. Det er nok dine engelsk-kundskaber, der halter. Jeg prøver at bestille efter jeg har gennemført MAX PAYNE 3. Og så må vi se, om det virker uden for UK. |
|
BORING! |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |