recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Er dette tv et godt køb til 8899 ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Er dette tv et godt køb til 8899 ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 29-Februar-2012
Sted: Vrå Danmark
Status: Offline
Point: 99
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Er dette tv et godt køb til 8899 ?
    Sendt: 17-Maj-2012 kl. 11:58
http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/TXP50UT50Y/panasonic-50-3d-plasma-smart-tv-tx-p50ut50y

Et Panasonic 50' (p50ut50y) til 8899kr?

Står nemlig og skal finde et par gode skærme til den gamle, skal bruge et 48-55'' til stuen, og så et 32'' til spise stuen, har et budget der ligger omkring de 10-12 stykker.

Hvis der sidder nogen med et godt tv til pengene , er input meget velkommen :)

Mvh Thomas
Til top
iceman24 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-September-2005
Sted: Denmark
Point: 938
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér iceman24 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 12:40
jeg vil nok anbefale 50" GT30 som de har i elgiganten til 6999 kr godt nok ældre end UT50 men vil mene den er bedre
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 12:42
Har du et link på det?
Til top
Quest Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Marts-2006
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Quest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 13:06
Tror det er udsolgt i el-giganten til de 6.999.... desværre.
Men GT30 (Y) er et eminent godt TV!, hvis man primært går op i billedkvalitet.
Designet er smag & behag, jeg synes det er tilpast tyndt og ganske stilfuldt i sort og alu ramme.
Alle stik vender ned og til siden, så det kan komme helt tæt til væggen.
Samtidig er der både DVB-T2 & DVB-S2 indbygget, som er fedt hvis man herved kan spare et par løse bokse som eller ligger og roder i et tv-møbel. Man kan for 250 kr. købe en Wi-Fi dongle, så det kan streame film fra netværket.

Walk slowly; drink lots of water
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 14:52
jeg synes ikk jeg kan finde noget om det omtalte  GT30 (Y)? Hvor kan det købes, tror den gamle heller mest til en fysisk butik..
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2004
Point: 6693
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 15:17
Oprindeligt skrevet af mVah mVah skrev:

jeg synes ikk jeg kan finde noget om det omtalte  GT30 (Y)? Hvor kan det købes, tror den gamle heller mest til en fysisk butik..

Det kan købes i Hifi-klubben

Venlig hilsen
KB
Til top
mVah Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mVah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 18:26
Takker, ingen andre bud?

Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 18:41
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Det kan købes i Hifi-klubben

Ups. Det var G30Y og ikke GT30Y jeg fandt.

Venlig hilsen
KB
Til top
hjernemadsen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Oktober-2006
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hjernemadsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 22:32
Jeg ville nok vælge at ofre de 1000 kr. som ST50 koster ekstra i forhold til UT50. ST50 har mindst lige så godt billede som GT30 og helt sikkert væsentligt bedre billede end UT50. Hvis du har tålmodighed til at vente et par måneder vil prisen på de nye modeller blive lavere.
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2012 kl. 23:40

Takker, ingen andre bud?

Jeg ved ikke om du er klar over det, men 30 modellerne fra Panasonic er 2011 modeller, og er ved at være udsolgt. De kunne fås med 40% rabat i marts og april.
2012 modellerne hedder noget med "50". "40" modellerne er sprunget over, da 4 er et ulykkestal i Japan.
Venlig hilsen
KB
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu