|
Sagen Genåbnet (afsnit 1) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
peter12 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2006 Status: Offline Point: 100 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Maj-2012 kl. 17:31 |
Missede desværre afsnit 1 fra 21/5 2012.
Er der en der kan fixe det i det "gammeldags" format - vi er ikke nået længere.
|
|
Med venlig hilsen
Peter |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej Peter I eftermiddags prøvede jeg forgæves at kopiere afsnittet over på et VHS-bånd, hvis det er dér, vi befinder os på skalaen. Nu er jeg kommet til at tænke på, om det havde betydning, at jeg også havde et HDMI-stik i Clint DC1 boksen foruden SCART-stikket, da jeg ville kopiere mellem boks og video. I hvert fald endte mine forsøg negativt, hvad enten jeg kørte signalet videre ud via mit tv til en videomaskine eller direkte mellem Clint og video. --- Edit: At jeg ved den direkte kopiering mellem Clint og videomaskine outputtede med 720P, har næppe hjulpet, men som skrevet herunder, kan jeg evt. se på det i næste uge. --- At købe et par dvd-skiver og satse på din eventuelle DVD- eller Blu-Ray-afspiller kan klare opgaven, var nok det nemmeste. Ellers kan programmet VLC afspille filerne på din pc. Evt. kan jeg nørkle videre med det i næste uge? I øvrigt var det et godt afsnit som serien i sin helhed. Mvh. Jørgensen Redigeret af Jørgensen - 23-Maj-2012 kl. 21:27 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |