|
Kanalliste i dvbviewer og RS |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-Juni-2012 kl. 19:43 |
Hej Jeg har haft oprettet ligne tråd før men syntes
den løb af sporet så derfor en ny. Spørgsmålet er. Er der kommet en løsning på at RS kun kan se ens favorit liste og ikke kanalliste? Eller er der kun den sure vej med at slette kanaler enkeltvis? mvh Redigeret af svsommer - 01-Juni-2012 kl. 19:43 |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
strandvasker ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2423 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg er ikke sikker på jeg forstår forskellen på kanalliste og favoritliste, men jeg scanner kanaler i dvbviewer pro, sorterer kanalerne i den rækkefølge jeg foretrækker, sletter dubletter og de kanaler der er uinteressante og restarter RS - så ligger kanalerne som jeg ønsker det i RS.
|
|
![]() |
|
svsommer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2006 Status: Offline Point: 1151 |
kanal lister = 500-600 kanaler man skal gennemgå når man modtager fra 3 sat positioner lidt stort arbejde
så det var letter hvis rs kunne se ens favoritliste og ikke kanalliste
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg har selv tænkt i lang tid at det var irreterende at RS ikke brugte favoritterne og her en dag faldt jeg over en tråd i dvbviewer forumet og der er et tool til at sortere med:
|
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
Har også manglet denne funktion..
Har netop anvendt den metode #monsterslam anfører ved at redigere en kanalliste og importere den i dvbviewer (og dermed også RS). Det er dog spørgsmålet, hvor meget lettere det er, men metoden er dog enklere, ved at man kun udpeger forholdsvis få kanaler ud af mange. (som f.eks. ved sattelit) Kanallisten vil så kun indeholde de ønskede, egnet til direkte import i dvbviewer... Favoritbergrebet kan så helt undværes.. Ulempen er ved en ny kanal-scanning, skal det hele processen gøres igen... (mens favoritlisten kan "overleve" en kanal-scanning)
|
|
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
Hej Jeg ville være meget taknemlig hvis der var en der vil stille spørgsmålet på http://www.dvbviewer.tv/forum/ da mit sproglig ikke er i top. Jeg har søgt en del og syntes ikke jeg rigtigt har fået et svar på hvorfor rs ikke kan se favorit listen. Mvh |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
der er gang i noget her
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
avh ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Juli-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2891 |
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
|
|
![]() |
|
os mig se op
![]() |
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
nu når man har hentet en ny kanal liste fra king of sat og har den i Transedit så viser den kun frekvenser hvordan for man den til at vise kanal navne? det ville være dejligt hvis med en lille dansk vejledning til den trans. mvh
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
|
Vedr. transedit..
Når man anvender scan all eller scan selected vises de kanaler der er fundet med navn m.v. Herfra drejer det sig om at anvende eksport-funktionen, som kun overfører de kanaler, man har udvalgt.. Selv anvender jeg også dvbviewers gruppering, en gruppe pr. sattelit-postion. Det kan transedit også sørge for at tildele... |
|
|
|
![]() |
|
når jeg laver en scan så under navn står der service hvor navnet på kanalen skulle stå. mangler jeg en indstilling?
|
|
Mvh
Svsommer |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |