recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Amitech LCD TV
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAmitech LCD TV

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1287
Direkte link til dette indlæg Emne: Amitech LCD TV
    Sendt: 14-April-2006 kl. 09:40

Det nye Amitech 32 crystal line lcd,skriver de har opdateringshastighed på 5 ms med pixelboost og er der nogen der kan sige mig hvad er det.Er der en der har dette lcd?. Lyder som et godt tilbud? og jeg har læst dvd.filmland.dk ros af det.Og ved godt de roser alle Amitech produkter,men derfor kan det jo godt være et godt tv?samt Dansk.

kallek

http://www.amitech.dk/

Redigeret af kallek - 15-April-2006 kl. 09:33
Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2006 kl. 09:32

Er der ingen der har et bud på dette LCD godt skidt? Prisen er jo ikke helt tosset. Samt det er jo dansk.

kallek

Til top
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2005
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2006 kl. 17:14

Expert og Merlin forhandler Amitech. Mon ikke du kan se på et der? Jeg har selv et Amitech Plasma TV. Men tro ikke det er Dansk, jeg har senere fundet ud af at det er et Hyundai produkt, som det stort set blot sætter deres eget mærke på. Da jeg købte plasmaet, virkede fjernbetjeningen både på plasmaerne og LCDerne i butikken, så lur mig om de ikke også er Hyundai. Hyundai bruger desuden tit Samsung displays, som vist ikke er helt dårlige.

mvh Torben

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2006 kl. 20:25

Nu er Amitech vel stadig Dansk.Og ja jeg er da klar over at indmad nok ikke er dansk,alt inde i BO er jo ikke lavet i dk. Men vi omtaler jo stadig BO som dansk.men hvis det er Samsung kan det jo ikke være helt tosset velmen det undre mig stadig med opdateringhastighed på 5 ms når der ikke er det samme hos andre,Samsung,Philips,Sony mm.?

kalle

Til top
TOD Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 11-Juni-2005
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2006 kl. 23:36

Nu ved jeg ikke så meget om Amitech's LCD TV, men til mit Amitech 42P410 fulgte der en dansk brugermanual med og en engelsk "nomane" users manual. Inde i den engelske manual henvises til et typenummer HQP421HR, som er et hyundai TV. Men det fandt jeg selvfølgelig først ud af efter købet. Jeg har så fundet modellen på nettet, og den er fuldstændig identisk med Amitech's - også fjernbetjeningen, så der er ikke meget der er udviklet i Danmark, eller for den sags skyld samlet. Det er nok kun mærket på forsiden

Mht B&O plejer de selv at udvikle og designe deres egne apparater. De er de vel også nødt til når de selv vil have styr på brugerinterfacet. Du skal nok ikke tro at Amitech er sammenlignelig med B&O. Men Hyundai er vel heller ikke så ringe endda?

- Torben

Til top
kallek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2006 kl. 10:25

Nu er det jo så ikke det vigtigste om det er meget eller lidt Dansk Håbede jo på at der var nogen der kunne sige at det var et super LCD og det kan man roligt købe,men det må være så nyt så der ikke er nogen der prøvet det,og med en opdateringshastighed bedre end mærkevare,men der er jo nok en eller anden grund til det,målt på en anden måde?eller hvad ved jeg,søger bare efter et godt LCD,tror nu nok det nye sony er mig.Men kunne jo være sjovt at få det andet på prøve.

kallek

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu