recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ny Mini hos Canal Digital
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Ny Mini hos Canal Digital

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Status: Offline
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Ny Mini hos Canal Digital
    Sendt: 03-Juni-2012 kl. 14:52
Canal Digital er ved at være klar til at sende en lillebror til deres HD Entertain Center på gaden.
Den koster under en tudse, og er derfor lettere handicappet, bla. ved ikke at have en indbygget harddisk. Heldigvis kan man tilslutte sin egen eksterne harddisk via USB, og optage på livet løs...også i HD.
Jeg venter mig meget af denne boks, da jeg ikke kan overskue en storartet sommer med masser af sport i fjerneren, når man kun har Sagemboksen fra helvede at optage på.
Tilslutter man en harddisk, er det kun manglende mulighed for serieoptagelse/fjernoptagelse der adskiller den fra sin storebror - og så naturligvis udseendet.
Den manglende harddisk håber jeg vil fjerne de støjgener min Sagem belemrer mig med, og de fleste har vel en USB harddisk liggende, ellers kan de købes meget billigt, og så udskiftes efter behov.
Jow jow, jeg glæder mig i denne tid...
Steen
Til top
parasound Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 18-April-2004
Sted: Denmark
Point: 432
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér parasound Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 15:51
Hej kan der sættes på indgangen på den så man kan optgae et program og se et andet ?????? og du skriver man kan sætte sin egen extern harddisk til denne mini boks via usb men kan man også optager på den eller er det kun til såman kan sætte den p åpause /spole frem eller tilbage  og er den låst til kun 0.8 west

henrik.
Til top
isteen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-September-2005
Sted: Randers,Denmark
Point: 713
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér isteen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juni-2012 kl. 16:06
Øh, du må hellere selv kigge
http://www.canaldigital.dk/Tv-boxeoghardware/tv-boxe/HD-Entertain-Mini/
Steen
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu