recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MW3 clan tag - PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MW3 clan tag - PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
jhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Status: Offline
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MW3 clan tag - PS3
    Sendt: 05-Juni-2012 kl. 17:12
Har spillet mw3 siden det udkom, er måske ikke nået så lang, men prestige 2 gange...

Nu har min søn også fået en ps3 og spillet... han er så helt ny i mw3.

vi har lavet samme clan tag - men vi kan ikke finde hinanden - nogen der ved hvorfor vi ikke kan det ??

hilsen John
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Point: 3010
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 19:07

Ikke for at lyde sur, men det er meget fin forum-kutyme at prøve at finde en tråd om emnet først - før man laver en ny. I dette tilfælde ligger tråden endda på første side.

Men, for at svare dit spørgsmål - har I tilføjet hinanden som venner? For så er det bare om at gå ind i spillet og invitere hinanden - uanset om I har samme tag eller ej.

BORING!
Til top
jhj Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-April-2010
Point: 53
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jhj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 20:18
Hej Amorbavian... Helt enig - selvfølgelig kigger man tidligere tråde igennem... jeg kan nu stadigvæk ikke finde den du refererer til Cry
Fik vist ikke formuleret mig helt fint i første spørgsmål: vi vil spille sammen i MP, på samme hold... og ikke i en privat/party match...
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af jhj jhj skrev:

Har spillet mw3 siden det udkom, er måske ikke nået så lang, men prestige 2 gange...

Nu har min søn også fået en ps3 og spillet... han er så helt ny i mw3.

vi har lavet samme clan tag - men vi kan ikke finde hinanden - nogen der ved hvorfor vi ikke kan det ??

hilsen John

Tror at han mener denne tråd om MW3: http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=97236&title=modern-warfare-3
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Juni-2012 kl. 21:59
Ja, men mit svar er netop svar på det spørgsmål. Du inviterer ham, til en online lobby og så går i ind sammen og vælger game mode..

BORING!
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér amorbavian Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Juni-2012 kl. 07:30
I øvrigt er i velkommen til at tilføje mig AmorBavian. Jeg har for prøvet at få nogle private spil op at køre men vi var aldrig nok folk på samtidigt. Jeg er dog villig til at prøve igen selvom spillet nu fylder lidt mindre hos mig end før...

BORING!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu