recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - SNE pc til sony lcd skærm
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

SNE pc til sony lcd skærm

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
rs-6200 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 14-April-2006
Sted: åbenrå
Status: Offline
Point: 158
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rs-6200 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: SNE pc til sony lcd skærm
    Sendt: 09-Juni-2012 kl. 18:43
Dead hej er der nogen der kan hjælpe mig med dette iriterende problem
har lige fået et nyt bundkort intel-DH77EB samt en ny cpu intel core i5--3550 -6mb samt en 750wat strømforsyning sat i min stationære  pc monteret af en pc leverandør. problemet er når jeg tænder pc og tv så starter det med at komme sne på skærmen et lille stykke tid og så starter den op men hver anden gang skal jeg tvangs slukke pc og genstarte den så kommer den jeg køre med hdmi kabel direkte fra pc til tv har også prøvet at køre fra dvi stikket med en adapter der laver om fra dvi til hdmi det er det samme troede det var kablet så har indvisteret i en lindy premium gold men det har ikke løst problemet og nova data som har monteret det står helt på bar bund  den kørte fint før med intel 55
håber på lidt hjælp
tv er et sony z4500.52"  2.1/2 år

Redigeret af rs-6200 - 11-Juni-2012 kl. 11:28
tv sony KDL 52Z4500

tv sony KDL 40Z4500

harman kardon avr 355

harman kardon blu-ray BDP-10

ht keff 5005 7/1
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu