|
SNE pc til sony lcd skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
rs-6200 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-April-2006 Sted: åbenrå Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-Juni-2012 kl. 18:43 |
![]() har lige fået et nyt bundkort intel-DH77EB samt en ny cpu intel core i5--3550 -6mb samt en 750wat strømforsyning sat i min stationære pc monteret af en pc leverandør. problemet er når jeg tænder pc og tv så starter det med at komme sne på skærmen et lille stykke tid og så starter den op men hver anden gang skal jeg tvangs slukke pc og genstarte den så kommer den jeg køre med hdmi kabel direkte fra pc til tv har også prøvet at køre fra dvi stikket med en adapter der laver om fra dvi til hdmi det er det samme troede det var kablet så har indvisteret i en lindy premium gold men det har ikke løst problemet og nova data som har monteret det står helt på bar bund den kørte fint før med intel 55 håber på lidt hjælp tv er et sony z4500.52" 2.1/2 år
Redigeret af rs-6200 - 11-Juni-2012 kl. 11:28 |
|
tv sony KDL 52Z4500
tv sony KDL 40Z4500 harman kardon avr 355 harman kardon blu-ray BDP-10 ht keff 5005 7/1 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |