|
brother printer uorginal toner |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sten.p ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Juni-2012 kl. 19:48 |
Hej Jeg har haft problemer med brother dcp 9055 printer med at den ikke vil godkende uorginal toner.
har haft kontakt til levarndøren som ikke kunne løse problemet. Har nu langt om længe fundet løsningen på en udenlansk blog og det kommer her. Jeg kan godt lide Brother MFC-9840 printer, men det har fået et rigtig irriterende problem: den giver op måde nemt, når det kommer til toner. Ofte er der stadig omkring 33% af toner tilbage i patronen, når printeren kommer op med den frygtede "Toner tom" besked. Det ser ud til der er to løsninger: # 1 (som ikke fungerede for mig) er at tape en smule sort tape over vinduet tonerpatronen, eller over hullet til sensoren i toner bakken. Jeg forlod båndet på just in case det ville gøre godt i fremtiden. # 2, som jeg fandt på www.fixyourownprinter.com/forums/laser/39806 viste sig at løse mit problem. Her er det:
Ifølge linket fixyourownprinter.com, virker dette på Brother MFC 9440 så godt. Jeg ville ønske jeg havde fundet det, før jeg har erstattet min sorte |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |