|
HTPC Setup :) |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-Juni-2012 kl. 19:19 |
Hej med jer. :)
Jeg vil gerne være sikker på at mit setup vil virke efter hensigten, så hvis jeg nu overse et eller andet er der nogen der vil åbenbare det for mig :D Jeg har haft kikke på denne her bandit :) Zotac Zbox ID41 samt at ligge XbmcUbuntu på maskinen :) http://xbmc.org/download/ Nu vil jeg bare gerne finde en IR modtagere som er til at pakke væk :) Forslag til setup? Den skal bare virke som XBMC på et ATV2 bare hurtigere og mere frisk :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Gump ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du skal lige være opmærksom på at der hverken er ram eller hardisk i den maskine. Ud over det, så ved jeg ikke helt hvor godt xbmc kører på en ATV2, men en 1,8Ghz atom processor giver nok næppe vildeste oplevelse af hastighed...
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Jeg har en 120GB SSD Disk samt 4GB Ram :) så det er overvejet. jeg har skilt mig af med mit ATV2 fordi det har drillet for meget og at det hakker , langsom, apple/xbmc kan ikke enes :(
|
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
Hvis det skal gå rigtig stærkt på sådan en atom så kig på www.openelec.tv det er et minimalt linuxbillede med XBMC på, super nemt at installere og køre rigtig fint, og hurtigt!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |