recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problem med iPad - hjælp ønskes
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problem med iPad - hjælp ønskes

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 04-Februar-2004
Status: Offline
Point: 10572
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problem med iPad - hjælp ønskes
    Sendt: 21-Juni-2012 kl. 08:41
Jeg har en iPad 2 med 3G. Den har det problem, at hvis den har været slukket i flere døgn kan den ikke finde nogen 3G forbindelse. Først når jeg har taget SIM kortet ud og sat det i igen, kan jeg få forbindelse.
Temmelig irriterende. Er det et generelt problem med iPad og/eller er der nogen løsning på det?

Flemming
Samsung UE55F7005
AX Quadbox med 3x DVB-C/T2 og 1x S2 med OpenVix
Dune HD Realbox 4K
HTPC/Terratec DVB-C/-T/DVBViewer
Thomson THA100
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Februar-2008
Sted: Denmark
Point: 163
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tougher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 21:05
Det er ikke normalt. Hvorfor er den slukket? Meningen er jo at den altid er tændt og klar til brug
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tougher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2012 kl. 21:07
Er der pinkode på simkortet?
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af tougher tougher skrev:

Det er ikke normalt. Hvorfor er den slukket? Meningen er jo at den altid er tændt og klar til brug
Den slukker (går i standby) jo selv, når jeg lukker magnetcoveret, for at spare batteri.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
fltk Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fltk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af tougher tougher skrev:

Er der pinkode på simkortet?

Ja, har det nogen betydning? Den spørger først om koden når simkortet har været taget ud, og altså ikke når den ikke kan opnå forbindelse.

Flemming
Samsung UE55F7005
Dune HD Realbox 4K
Thomson THA100
Til top
tougher Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tougher Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 12:11
Ahh, så den er bare i standby :-)

Jeg ville først prøve at nulstille netværks indstillingerne, det gør du under Indstillinger->Generelt->Nulstil (i bunden)->Nulstil netværksindstillinger.
OBS: Den nulstiller også det trådløse netværk (wifi), så det skal sættes op igen.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu