|
HDHomerun Quick tv = alle kanaler, WMC kun nogle |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-Juni-2012 kl. 22:38 |
Jeg har lige smidt min Hdhomerun på netværket. Så scannede jeg efter kanaler og kan se alle i det medfølgende program Quick tv. Så satte jeg WMC til at søge, den fandt mange, men alle DR og nogle TV2 kanaler mangler .
Har stofa mellem pakke i Kolding området. Hvorfor forskellen? |
|
![]() |
|
Moerkbak ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 10-Februar-2010 Sted: Nordjylland Status: Offline Point: 348 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
du har naturligvis søgt på antenne og ikke kabel?
|
|
![]() |
|
Sunny ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 13-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 325 |
Jo det har jeg. Ellers havde jeg formegentligt slet ikke fundet nogle.
|
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Hej Sunny
Jeg har nok ikke det stor hjælp til dig Jeg bor i Vamdrup, så vit jeg ved får vi også vores kanaler fra ASIK. Efter de lage kanaler om i onsdags søgte jeg nye kanaler i HDHR og derefter i WMC Jeg har ingen problemer. alle kanlerne kom frem. Henrik
|
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
|
Hmm, sjovt for jeg har også et par DVBC FLoppy tunnere, de finder alt bortset fra DR Hd, den har de aldrig kunne finde. Heller ikke efter omlægning i onsdags..
|
|
![]() |
|
HH2 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 24-December-2009 Status: Offline Point: 190 |
Jeg har boet i Kolding for et år siden. Hverken nu eller før har jeg haft problemer.
Jeg altid kunde finde alle kanaler og så DRhd Jeg kører også med en gamme driver til HDHR, jeg har ikke ture opdater den for den virker den jeg har. |
|
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/ |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |