recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomerun Quick tv = alle kanaler, WMC kun nogle
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomerun Quick tv = alle kanaler, WMC kun nogle

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 325
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomerun Quick tv = alle kanaler, WMC kun nogle
    Sendt: 21-Juni-2012 kl. 22:38
Jeg har lige smidt min Hdhomerun på netværket. Så scannede jeg efter kanaler og kan se alle i det medfølgende program Quick tv. Så satte jeg WMC til at søge, den fandt mange, men alle DR og nogle TV2 kanaler mangler .
Har stofa mellem pakke i Kolding området.
Hvorfor forskellen?
Til top
Moerkbak Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 10-Februar-2010
Sted: Nordjylland
Point: 348
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Moerkbak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 15:53
du har naturligvis søgt på antenne og ikke kabel?
Til top
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Juni-2012 kl. 16:37
Jo det har jeg. Ellers havde jeg formegentligt slet ikke fundet nogle.
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2009
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 10:17
Hej Sunny

Jeg har nok ikke det stor hjælp til dig
Jeg bor i Vamdrup, så vit jeg ved får vi også vores kanaler fra ASIK.
Efter de lage kanaler om i onsdags søgte jeg nye kanaler i HDHR og derefter i WMC
Jeg har ingen problemer. alle kanlerne kom frem.

Henrik
Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top
Sunny Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sunny Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 11:24
Hmm, sjovt for jeg har også et par DVBC FLoppy tunnere, de finder alt bortset fra DR Hd, den har de aldrig kunne finde. Heller ikke efter omlægning i onsdags..
Til top
HH2 Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 24-December-2009
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HH2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 21:56
Jeg har boet i Kolding for et år siden. Hverken nu eller før har jeg haft problemer.
Jeg altid kunde finde alle kanaler og så DRhd

Jeg kører også med en gamme driver til HDHR, jeg har ikke ture opdater den for den virker den jeg har.

Tilsalg på DBA
http://www.dba.dk/brugerens-annoncer/brugerid-426537/
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu