recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - problem med tv2 fra viasat
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

problem med tv2 fra viasat

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Lave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: problem med tv2 fra viasat
    Sendt: 23-Juni-2012 kl. 17:26
Jeg har problem med at modtage signal fra TV2 via Viasat.

Alle kanaler kan ses med undtagelse af TV2, hvad kan det skyldes - kan det være et eller andet der påvirker denne frekvens eller at modtager er placeret meget langt fra parabolen.

I øvrige rum er der ingen problemer.

Benytter hoved der kan styre 4 modtagere til modtagelse af Viasat.

Hilsen

Lave
Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Point: 3793
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 17:38
Har du prøvet med en ny kanalsøgning?
Et kabeltræk på 20 meter skal dit udstyr kunne klare.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
Neobi/q Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 21-Juli-2010
Sted: Haslev
Point: 355
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Neobi/q Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2012 kl. 18:22
Det kan evt være hvis du har basen til en trådløs telefon stående i nærheden af boksen.
Hvis det er tilfældet så prøv at tage den fra, du vil kunne se forskel med det samme.

Alternativt prøv at bytte rundt på 2 bokse og se om problemet følger boks eller kabel :)
Lukker jeg lort ud. Så skriv en pm. Det er altid rart at lære noget nyt
Til top
Lave Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 02-Maj-2004
Sted: Denmark
Point: 32
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2012 kl. 12:19
Tak for hjælpen.

Det hjalp at flytte basen. Der er dog fortsat lidt udfald - det kan måske være kablet jeg skal have set på, der 2 samlinger undervejs der er loddet sammen skal der benyttes f-connector for at skærme for indstråling ?

Hilsen
Lave

Redigeret af Lave - 24-Juni-2012 kl. 12:20
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu