|
Valg af ny/brugt budget htpc? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
anker321 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 04-Juni-2012 Sted: Store Heddinge Status: Offline Point: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juni-2012 kl. 11:16 |
Hej alle
jeg går med tanken om at få bygget mig en htpc, der er bare det at jeg er lidt lost mht hvad der er godt og skidt. Jeg ville sætte pris på hvis i ville gi lidt råd med på vejen, kravene til den er som følger: Den skal primært bruges til tv klient/server (dvbviewer) med iptv så ingen tvtuner nødvendig. Skal kunne afvikle sd/hd kanaler flawless hdmi output relativ støjsvag remote, da det er klart nemmest og gider ikke mus. så billig som mulig, brugt, ny,salm selv eller færdig løsning er ligemeget Forslag /ideer modtages med åbne arme Håber i vil hjælpe:) ha en fortsat god weekend mvh Thomas Edit: Vil en zotac zbox nano ad10 ku gøre det jeg ønsker? altså se tv og optage samtidig? eller er cpu ikke stærk nok. Redigeret af anker321 - 24-Juni-2012 kl. 17:54 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |