|
Ps3 tilbehør fra USA |
Besvar |
Forfatter | |
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 26-Juni-2012 kl. 21:04 |
Hej har lige købt mig en ps3 med en controller, jeg ville gerne have 4 ialt, så mit ? ( måske lidt dumt)
Kan jeg købe controllerne i USA og andet tilbehør også de virker her i dk? da jeg har en kammerat der skal der over er der jo del at spare. Mvh Aouer |
|
jan160674
Guld medlem Oprettet: 14-Juli-2008 Status: Offline Point: 504 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det jeg har købt i USA virker fint.
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan det ikke lige så godt betale sig at købe nogle af de billigere her i DK? De kan vel fås herhjemme til 300-350kr stykket.
/ask |
|
aouer
Super bruger Oprettet: 24-Januar-2010 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 406 |
Funktioner
Tak(0)
|
En orginal controller ligger omkring 50 $
|
|
jacobask
Guld medlem Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Funktioner
Tak(0)
|
Med en dollarkurs omkring 6 kr så giver det jo også 300 for en controller mod 350 herhjemme.
/ask |
|
klaushansen
Junior bruger Oprettet: 17-Maj-2012 Sted: Kgs. Lyngby Status: Offline Point: 24 |
Funktioner
Tak(0)
|
Udseendet er det samme på controlleren, men indmaden er du ikke sikker på er den samme. Jeg købte en controller over nettet, som viste sig at være en amerikansk model. Der er en væsentlig forskel på batteriet i en amerikansk model og en europæisk. Jeg vil klart anbefale at købe en controller herhjemme, så du er sikker på at batteriet er i top i stedet for halv så godt.
Som minimum vil jeg anbefale dig at sikre at controlleren har et 500mA batteri og ikke et 300mA.
|
|
Jose
Junior bruger Oprettet: 07-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
Funktioner
Tak(0)
|
har købt en af dem for 199kr på qxl de er originale de virker perfekt.
José
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |