|
mcupdate.exe |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2012 kl. 11:04 |
Hejsa,
Jeg har en kollega, som naturligvis også kører med et mediecenter i husstanden - Windows 7 Ultimate 32bit - XMLimport fra nrossen og ontv.
Problemet er, at når den kører en import fra XMLimport om natten står den og hænger i mcupdate.exe om morgenen. Han mener ikke den får nogle data ind fra programmet, da han kun har begrænset epg data i mediecenteret.
Han har prøvet at reinstallere programmet (den nyeste version), samt resat databasen.
Nogle gode forslag jeg kan videregive til min kære kollega? :)
På forhånd tak.
|
|
![]() |
|
alyz ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 683 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prøv at hente den nye beta af nrossen programmet.
|
|
Gamer: CoreI7 8750, 16GB, GTX1070 6GB, 512GB SSD.
MP: I3 2,9 GhZ, 4GB, 3 TB, 64 SSD TV: 48PFS8109: Anlæg: Denon /DALI |
|
![]() |
|
gigabyte ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 543 |
Har han også løst database problemet, min smadre MCE databasen en gang hver 2-3 måned.
overvejer en anden måde at importere XML på, måske igennem TVSOURCE.
Mvh Gigabyte
|
|
100% passivt kølet DIY kabinet, Core i5 4570S, 160GB Intel 320 SSD, 2x Føtex USB DVB-C Tunere 3x FloppyDtv DVB-C, Slotload BlueRay Brænder, 5*100Watt TA2022 Class T Forstærker, DET ER SGU OK
|
|
![]() |
|
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
Er bare lidt underligt, fordi jeg har ingen problemer med programmet samt har en anden kollega, som heller ikke har problemer. Tror måske det er lidt afhængigt af de data som kommer fra de enkelt programmer fra ontv.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |