|
Sony KDL60NX 720 BAE |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BSCEE ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juli-2011 Sted: Slagelse, DK Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-Juli-2012 kl. 11:09 |
Hejsa
Sony KDL60NX 720 BAE:
Når jeg under "digitale Kanaler" vælger at sortere kanalrækkefølgen efter eget valg sker det af og til at TV'et glemme rækkefølgen. Man kan desværre ikke gemme den selvalgte kanalrækkefølge via USB, og man må starte forfra med manuelt at flytte hver kanal enkeltvis (= tidskrævende og irriterende).
Sony KDL32HX 755 BAE:
Jeg har også et Sony KDL32HX 755 BAE, hvor jeg ikke har oplevet at kanalrækkefølgen bliver "glemt", men her er der et menupkt. hvor man rent faktisk kan gemme sin kanalrækkefølge via USB (= kanon og lækkert)
Er der nogle som har en work-around på kanal-række-følge-glemme-problematikken på Sony KDL60NX ?
Mvh.
BSCEE
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |