|
Download fra YouTube |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Juli-2012 kl. 13:12 |
Kan man downloade en film fra Youtube og gemme den på ens Smartphone.
Helt præcist ligger der en 3 timer lang McCartney koncert som jeg godt kunne tænke mig at downloade når jeg er på et WiFi, og så lytte til den når jeg er på farten.
Nogen gode ideer ?
Og hvordan får jeg den forresten ind i iPhonen, jeg ved godt jeg skal bruge iTunes, men præcis hvad skal jeg gøre for at få den ind (ex hvilket format skal den være i)?
Det er altsammen til personligt brug og ikke til videresalg.
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
cnpdk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 17-Marts-2008 Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er et program der hedder "DownloadHelper", som er et add-on til Firefox. Der er enkelt og man kan vælge om man vil gemme i flv eller mp4. Da det skal på iPhone skal det gemmes i mp4
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Hent Free Studio 5
http://www.dvdvideosoft.com/free-dvd-video-software.htm/
Du skal kopier linket fra youtube ind i programmet. Så vælger du hvilken format den skal hente ned i. Herunder kan der vælges iPhone. Så er det ellers bare og lægge filer over i itunes. Mvh Bo
|
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
adamsen1986 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
du kan bruge keep-tube.. det er en hjemmeside uden alle mulige programmer eller lign.
et eks her Linket på youtube er så kan du slette "you" og indsætte keep- så linket kommer til at se sådan her ud. så kommer du ind på en side hvor du kan hente det i forskellige formater og fil typer.. hvis du henter det i .mp4 så virker det på ipod/iphone/ipad osv.. så er det bare at smide det ind via itunes :) super nemt og hurtigt... :)
Redigeret af adamsen1986 - 05-Juli-2012 kl. 15:58 |
|
![]() |
|
spawn ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
http://youtubedownloader.anoniamto.com/
super enkel extension til chrome bl.a. giver dig en "download" knap i menuen lige under videoen hvor du kan vælge at downloade i hvilketsomhelst af de tilgængelige formater. |
|
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
|
|
![]() |
|
Infinity ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-September-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1078 |
Super, super tak for de gode forslag.
Jeg har godtnok hverken ild i ræven eller en forkromet løsning, men mit problem synes at være at Iphonen ikke godtager det format CloneDVDMobile laver m4v, hvis jeg vælger iPhone. Nu prøver jeg mp4 og downloader lidt småfilm før jeg snupper den store.
Tak skal i have, men lad endelig de gode ideer blive ved med at komme til en iPhone nybegynder. Redigeret af Infinity - 05-Juli-2012 kl. 19:29 |
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
|
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
Jeg synes da at du skal installere Firefox og downloadhelper - det er af og til nyttigt at mere end én browser. Og der bliver lavet mange tilføjelser til Forfox.
|
|
Venlig hilsen
KB |
|
![]() |
|
Kan jeg også få hjælp til at overføre filerne til iPhonen ?
Jeg lægger dem i iTunes mappen Film og synkronisere, men de kommer ikke over i telefonen.
Hvilket format og opløsning er bedst til en iPhone 4S 960x640 pixels ?
|
|
mvh Infinity
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |