|
Hjælp ønskes til valg af surround anlæg |
Besvar |
Forfatter | |
Commander
Bruger Oprettet: 27-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 231 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-Juli-2012 kl. 14:55 |
Hej Brugere af recordere..
Jeg har gennem et stykke tid ønsket at opgradere, mit surround anlæg, jeg har i dag en onkyo 608 forstærker mine højtalere er : front er - B&W 602s3 center er - B&W LRC60s3 bag er - 600s3 Sub er - Harbosub. Jeg har kigget på dette sæt fra Marantz hos hififreaks jeg vil meget gerne høre jeres meninger, om jeg satser for stort, eller om der findes andre mulighedder til et setup. Hvad søger jeg eller skal jeg sige ønsker jeg !! Jeg ønsker bedre lyd til afspilning af musik i stereo, samt at få en markant bedre surround lyd ved film, og ja muligheden for sub opgradering skal også tages med, ved dog ikke hvilken endnu. Jeg håber at i vil hjælpe mig til at finde en løsning som, vil passe mig.. Commander Redigeret af Commander - 09-Juli-2012 kl. 11:13 |
|
Panasonic TH-42PX80E - Zaptor box - TviX 6500a HD -
pioneer vsx-ax3 - B&W DM603 - harbosub10 - Ps3 |
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det kan aldrig blive for stort - eller snarere kraftigt. Du får en meget bedre styring af en hvilken som helst højttaler, også ved lav vol. |
|
Commander
Funktioner
Tak(0)
|
Men er det prisen hver !!
jeg er ikke inde i priser i dette omfang !! vil tilføje at hififreaks har tilbudt at give XLR kabler med uden beregning !!
|
|
|
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal du da ha' HELE sættet!! Kabler med er jo en form for rabat, og den skal man ALTID ha'
|
|
Commander
Funktioner
Tak(0)
|
jaa jeg regner med at tage alle 3 dele !!
men igen derfor jeg spørger til råds herinde, jeg er ikke pro, men vil gerne invistere i noget 'kram' som jeg kan holde i mange år frem !! |
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |