recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Samsung UE6505 & Yousee app
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Samsung UE6505 & Yousee app

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Kaktudsen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 17-April-2007
Sted: Djursland
Status: Offline
Point: 89
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kaktudsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Samsung UE6505 & Yousee app
    Sendt: 09-Juli-2012 kl. 21:27
Hejsa,

Har for få uger købt ovenstående lækre Samsung Smart-TV, som jeg er rigtigt glad for.

Her til aften prøvede jeg for første gang at leje en film via Smart-Hub, og igennem Yousee´s app. blev filmen købt/betalt, og afspilning igangsat.

Men når filmen starter, er der sorte bjælker i top & bund af skærmen ?

Og endnu værre: Underteksterne er så små, at de stort set er ulæselige fra min normale siddeposition, som ellers bruges flittigt til alm. tv og dvd film, hvor der bestemt ingen undertekstproblemer er...
Dvs. at den lejede Yousee film er "for bred" / ikke fylder skærmbilledet ud, og næsten "usynlige" / meget små undertekster.

Har Googlet & læst div. indlæg herinde, men har desværre ikke fundet en løsning.

Har jo ingen Yousee boks, og dermed kun Samsungs fjernbetjening, men alle de funktioner der normalt kan justere billedestørrelse, og undertekster, er inaktive, når de forsøges at bruges med den lejede film...

Og hvis jeg laver billedændringer på det alm. TV signal, går billedet tilbage til den "normale" / forkerte visning, når den lejede film begynder at køre...

Derfor: Er det muligt at fjerne de sorte bjælker / zoome ind, når man lejer film på Yousee via Samsung Smart-Hub ?

Er det muligt at få almindelig (læs: læselig) størrelse på underteksterne, når man lejer film på Yousee via Samsung Smart-Hub ?

Hvis ikke, er det sidste gang jeg har brugt Yousee´s app, for det billede & "lilleput-tekster" vil jeg ikke betale for igen.

På forhånd mange tak for gode råd, erfaringer  & idéer :-)
Do NOT try this at home !!!

- Go to a friends house...
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 21:37
Prøv ellers at kontakte YouSee, de har før givet folk pengene tilbage når de feks har haft problemer med leje af film på YouSee boksen.
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2012 kl. 22:20
Vil det sige at du aldrig har haft sorte bjælker ved dine DVD film? Rigtig mange film er jo i samme format som i biografen: 2.39:1, og det format passer ikke til 16:9, så derfor er der bjælker
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu