recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Creative Aurvana Live
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Creative Aurvana Live

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
NDAC Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 25-Marts-2009
Status: Offline
Point: 15
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér NDAC Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Creative Aurvana Live
    Sendt: 10-Juli-2012 kl. 01:39
Hejsa.

Jeg ved ikke om denne post er placeret i det rigtige forum, ellers må den gerne flyttes naturligvis.

Sidder og kigger på et headset til computerbrug, jeg bruger pt et billigt par Sandberg One og jeg overvejer at opgradere.

Jeg kan se folk snakker rigtig godt om Creative Aurvana Live, hvad er folks mening om dem herinde? Vil der være en mærkbar forbedring af lydkvaliteten? De skal bruges til computer, dvs. både musik og spil.

Er der andre hovedtelefoner jeg burde kigge på i samme prisklasse?

Redigeret af NDAC - 10-Juli-2012 kl. 01:42
Til top
Totoronto Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 27-Maj-2006
Sted: Midt-jylland
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Totoronto Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 18:14
Oprindeligt skrevet af NDAC NDAC skrev:

Vil der være en mærkbar forbedring af lydkvaliteten? De skal bruges til computer, dvs. både musik og spil.

Ja, de skulle gerne give dig en mærkbar/hørbar forbedring. 

Til top
gasjack Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Juni-2008
Point: 63
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasjack Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-August-2012 kl. 14:27
Jeg kender ikke Sandberg headsettet, men jeg synes min Aurvanas gør det fantastisk til prisen.

Dog kan ørene godt blive lidt varme efter lang tids brug.
Pana PX80 - Denon AVR 2106 - Troels Gravesen TJL fronter og center - HTPC baseret på D945GSEJT
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu