|
HDhomerun + yousee - hastighed kanalskift? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
pmedia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 17 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2012 kl. 11:45 |
Hej med jer,
Er der forsinkelse på kanal skift når hdhomerun anvendes til at levere yousee signalet til ens htpc? Jeg har ikke købt en hdhomerun box endnu da jeg ikke har kunnet finde svar på om der er forsinkelse på. ![]() |
|
![]() |
|
jespermart ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 19-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 893 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg føler ikke der er større forsinkelse ved kanalskift på en HDHomerun end der var på Samsung boksen fra Yousee
|
|
Jesper
Jvc N5B, Elite Screens 120" Cinegrey 5D, Marantz SR7013, Dynaudio Evoke10 og X28C i 5.1.4 |
|
![]() |
|
pmedia ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-November-2007 Status: Offline Point: 17 |
Hej Jesper, tak for input :)
Jeg kender desværre ikke til hastigheden på den Samsung box, men hvor hurtigt er skiftet ca i forhold til signalet direkte ind i ens tv? |
|
![]() |
|
mbulow ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Jeg har lige testet lidt...
Mit TV (Sony Bravia Z5500) er ca. 2 sekunder om at skifte kanal. Mit mediecenter (Windows 7 MediaCenter) er ca. 4 sekunder om det. I begge tilfælde har jeg skiftet frem og tilbage mellem DR Ramasjang og DR K Det skal dog lige siges at jeg har installeret DVBLink TVSource. Jeg skal ikke kunne sige om kanalskiftet ville være hurtigere uden. EDIT: Det er den gamle HDHomerun jeg har
Redigeret af mbulow - 17-Juli-2012 kl. 18:56 |
|
![]() |
|
mbulow ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 19-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 15 |
Har lige testet min HDHomerun fra min bærbare, uden TVSource.
Ser jeg TV via "HDHomeRun QuickTV" tager det også lige omkring de 4 sekunder at skifte kanal.
|
|
![]() |
|
Mange tak mbulow :) Super info!
Tror du det er muligt at lave et setup det ikke skifter meget langsommere end hvad man oplever ved normalt tv zapperi? Jeg arbejder på at lave et system som familien vil tage i mod, og jeg tror den lag vil irritere frem for skabe mere forståelse for projektet :S |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |