|
hvilken iphone og ios |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Juli-2012 kl. 12:00 |
Har to venner der har en iphone 3 hver... men den er super sløv. Kan man opdatere firmware eller hvad... ved ikke hvilken model der er tale om... kan man se det somewhere
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
jec ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-September-2011 Status: Offline Point: 362 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
For iPhone 3G, er iOS 4.2.1 den højeste version der kan installeres, men tilsyneladende er der nogen der mener at det er bedst at holde sig til iOS 3.1.3. Læs mere i dette forum. Der findes en oversigt over iPhone/iOs versioner her. Jens
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Hvordan kommer man tilbage til en gammel version
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
Det er ikke så let at downgrade firmwaren. Jeg forsøgte mig med det, inden iPhone kom til Danmark, da jeg kom til at opdatere telefonen hvorefter jailbreaket ikke virkede mere ![]() Jeg kan ikke huske præcis hvad jeg gjorde, men det var noget med, at man skulle slette firmwaren på telefonen - installere en gammel version af iTunes (hvilket heller ikke var let) - og derefter tvinge den til at installere den firmware man selv ville have ind. Det tog mig ret mange timer, men lykkedes til sidst
![]() |
|
![]() |
|
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
Nu kommer der lige et lidt sent svar, men det kan kun lade sig gøre hvis iPhonen tidligere har været jailbroken?
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
Jeg har prøvet at downgrade éen gang. Kræver ikke mange ninjatricks. Ihvertfald ikke på Win7 med itunes. Der er et par måneder siden, men så vidt jeg husker, skal den sidst hentede iPhone findes på computeren og slettes. Herefter søger du på nettet efter den iOS, du gerne vil have( tror rent faktisk det var fra Apple selv). Forbind med iTunes og vælg Gendan.
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1600 |
iPhone=iOS
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |