recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode billige ps3 controller
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Gode billige ps3 controller

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Gode billige ps3 controller
    Sendt: 17-Juli-2012 kl. 17:58
Hejsa

Jeg vil bare høre om der er nogen som har kendskab til et mærke der laver gode billige ps3 controllere. 

Den behøver ikke kunne rumle, men knapperne skal være gode, hurtige og stabile.

Den må faktisk gerne være med kabel.

Jeg har prøvet nogle købt via dba som skulle ligne den originale, men knapperne er ikke gode nok.

vh
Kasper
Til top
gullip Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 13-Marts-2008
Sted: Udlandet
Point: 323
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gullip Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 11:20
Jeg har haft 1 uoriginal, men den gik i stykker efter nogle måneder. Jeg har aldrig haft problemer med de originale, de virker bare. Så jeg synes personligt det er værd, at bruge 100-200 kroner ekstra på en ordentlig original controller.
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2012 kl. 11:38
Tak for svar. Jeg er sådan set enig. 

Bortset fra at der er nogen i huset der nogle gange har et lidt barnligt niveau for temperamentskontrol.... Men det in mente så er det pludselig dyrt med 200 kr. ekstra...
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Point: 4272
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2012 kl. 09:32
havde en uoriginal på et tidspunkt. den var ret lækker og ret billig, men ligepludselig efter en opdatering af ps virkede den ikke mere. Virkede stadig perfekt til min pc.. :(
Til top
christian-andersen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 14-December-2012
Point: 1
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér christian-andersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 15:15
http://www.dba.dk/controller-playstation-3/id-88236933/

Disse controllere er virkelig gode, specielt til prisen :)
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 21:18
Fedt du lige dumper ind=) Fifa 13 har drillet så mit indre barn har faktisk skabt behov for en extra=)
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-December-2012 kl. 21:22
PS bor du tilfældigvis i greve og sælger controllere eller kender nogen der gør? Ikke for at være mistænksom men du er oprettet idag, har aldrig skrevet noget før og linker til dba...
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Point: 1490
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér justrace Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 15:49
.... og hvad så? De er måske ikke gode nok, eller var dit spørgsmål ikke seriøst?
MVH
justrace
"I AM Nikon"
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-December-2007
Point: 1756
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmusdc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2012 kl. 16:12
http://www.trait-tech.com/product/T-PS3-114D__high-quality-doubleshock-iii-rechargeable-usb-wired-controller-for-ps3-red-black.html

Til den pris så virker det som kina gods det på dba. Mon ikke de kan findes på amazon.co.uk til samme pris
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 10:45
Og hvad så? 

Der er i min optik ret meget forskel på om man får et godt råd af en der sælger produktet, eller en har prøvet produktet og på den baggrund vurderer det relativt til andre produkter på markedet.

Det handler om troværdighed. 

Fx kan poster sige at han sælger disse og han selv synes de er pisse gode - så ved man, hvem der siger hvad og i hvilken sammenhæng. Men når poster- antageligt .  selv står for salg, og skriver han har prøvet produktet, så er det ikke klar kommunikation. Og dermed begynder det at ligne fordækt markedsføring. 

Og når recorderes forum netop er et sted for ligesindede, der beror på personlige holdninger, interesser og en vis portion troværdighed, så er det ret vigtigt at folk der poster melder klart ud om de har en kommerciel interesse.

Så jo spørgsmålet var seriøst, men jeg anfægter om svaret var det.

Det er "så".
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-December-2012 kl. 10:46
Du har ret.

Og jeg tror at konklusionen er at de originale er prisen værd=)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu