|
"Made for iPhone" bruge Android i stedet |
Besvar | Side 12> |
Forfatter | |
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 18-Juli-2012 kl. 06:27 |
Hejsa
Jeg er netop skiftet fra iphone til Android. Savner virkelig at kunne fobinde den med iphone stikket i min bilradio. Findes der noget udstyr der kan løse det problem? Meget hifi udstyr har jo ipod/iphone indgang, og det er jo ærgeligt, at man ikke bare kan sætte Android enheder til i stedet... |
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Mange radioer har en aux indgang, hvor du sætter et minijack stik til og betjener lyden på telefonen. Andre har en USB indgang, hvor du bruger telefonen som en memorystick
Klaus |
|
bantam
Guld medlem Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvis din bilradio har Bluetooth med A2DP-understøttelse, kan du også bruge det. Måske understøttes endda anvendelse af multimediaknapper eller fjernbetjening på andre måder fra bilens udstyr.
|
|
/lars
|
|
BorreBoy
Super bruger Oprettet: 03-December-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 383 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hejsa.
Jeg er klar over Aux og bluetooth. Bruger aux nu, men det giver mig ikke mulighed for at styre fra radioen, og jeg kan heller ikke se titel, album osv. Tænker kun på om der findes en adapter eller andet i den stil.
|
|
centric
Super bruger Oprettet: 25-August-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 422 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du ikke usb? Der kan du sætte din Android i. Hvordan forbandt du ellers din iPhone til radioen?
|
|
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19479 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kommer helt an på din (for os helt og aldeles ukendte) radio. iPhone har gennem flere år haft et standardiseret interface og kommunikationsprotokol, som enhver radioproducent kan forholde sig til. Android er noget helt andet, idet det er en milliard-million forskellige implementeringer og producenter der skal forholdes til, hvilket er meget mere besværligt. Klaus |
|
BorreBoy
Funktioner
Tak(0)
|
Det er en JVC 611 et eller andet.
Har selvfølgelig prøvet at forbinde min Galaxy S3 dertil via USB, men det kan den ikke finde ud af.
|
|
bantam
Guld medlem Oprettet: 30-August-2006 Status: Offline Point: 1371 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg brugte tidligere min JVC-autoradio sammen med min HTV Desire HD (hvor den kunne betjenes fra radioen - men der manglede vist info i displayet om titler etc.).
|
|
/lars
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
USB stikket på fronten? Hvad skriver den? http://www.jvcmobile.co.uk/documents/products/KW-XR611%20En.pdf Der står en del i brugsanvisningen om hvordan og hvorledes man gør. An du afspille fra en memory stick? Klaus |
|
BorreBoy
Funktioner
Tak(0)
|
Den skriver "Cannot play":
http://borre.in/diverse/cannot.jpg Vil afspille Wimp. Ikke lokalt musik på telefonen.
|
|
KlausDM
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan kun afspille musik lokalt på telefonen via USB. Wimp kan kun foregå via minijack.
Klaus |
|
BorreBoy
Funktioner
Tak(0)
|
Men når man nu kan på iphone, så burde man vel kunne lave noget, så man kan med Android...?
|
|
Besvar | Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |