|
Bedste 55"+ til max ca. 15K? |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
madmouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juli-2012 kl. 15:05 |
Hej, jeg har et ældre Panasonic 42" og er faktisk glad for det. Nu synes jeg bare der skal ske lidt nyt.
Jeg vil gerne have en 55" eller størrer. Jeg kan forstå der er flere gode mærker i dag, en dengang det bare SKULLE være Pana? Jeg har max. 15.000kr. Det må meget gerne være billigere. Billedkvaliteten er det vigtigste for mig. Mærke, design, 3D osv. kommer i anden række. Har i et eller flere bud?
|
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3805 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Et bud, findes måske billigere andre steder.
|
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
madmouse ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Februar-2012 Status: Offline Point: 30 |
Tak. Findes der ingen der slår det til prisen?
Jeg har kigget lidt på: Sony 55HX855 og Samsung UE55ES8005 Vil I vurdere dem til at være bedre end Pana'et? De ligger også lidt over mit budget. |
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
havde også taget st50 som der er linket til
er stadig bedre end de to i ren billedekvalitet samt jo større et led er jo mere ser man også ulemperne der er ikke så stor forskel mellem en st50 og vt50, udover et filter så sort er mere sort om dagen om aften har det ikke nogen større bestydning de har virkelig taget sig sammen i år og der vil få et meget bedre billede end det du har nu Redigeret af xcardman - 18-Juli-2012 kl. 19:45 |
|
![]() |
|
winberg2 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-Januar-2011 Status: Offline Point: 40 |
Hvad med dette:
http://www.wupti.com/Produkter/TV-HIFI/TV/561453/SAMSUNG-PS64D8005.html?utm_source=flatpanels&utm_medium=affiliate&utm_content=specialoffer&utm_campaign=tv&utm_term=SAMSUNG-PS64D8005 Til prisen et super tilbud - sidste års topmodel som stadigvæk ser fantastisk ud |
|
![]() |
|
Det 64" Samsung har en god størrelse! Hvor adskiller det sig mest fra de nyere modeller?
|
|
![]() |
|
Mr. Claude ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1130 |
HELT enig! bedre end ST50 og det nye ES er ikke bedre. ![]() Men vær lige opmærksom på wupti´s billed, hvor det ser gråt ud på rammen men det er jo sølv... medmindre de har en unik model!?
Redigeret af Mr. Claude - 18-Juli-2012 kl. 23:05 |
|
![]() |
|
Nogen der ved om man kan se det på Fyn? Og kan det optage TV?
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Du kan vel se det i den butik, hvor du handler???
For øvrigt: Samsung tv, køb en 5 års totalforsikring..... Klaus |
|
![]() |
|
Jeg handler der hvor det er billigst!
|
|
![]() |
|
Mr. Anderson ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 13-April-2008 Sted: Esbjerg,Denmark Status: Offline Point: 772 |
Pana st modeller har på nær grå-skala og hel glas filter samme billede kvalitet som storebror vt, i store træk.
Sidste års samsung plasma er et godt tv, men vær opmærksom på Samsung plasma kan pive lidt, har arbejdet med både de model du linker til og den nye som begge har fenomenet. Pana tv'erne er skarpere i billedet end Samsung. Skal lige nævnes at det ikke er sølv-ramme på det samsung plasma som deres LCD/led tv'er men lysere grå som billedet på wupti anviser. Den nye model er mørkegrå/sort. |
|
LG 65B7 - PS4 Pro - Denon X7200WA - B&W 706S2, HTM 72S2, DB4S & CCM663 - Nvidia Shield - Sonos
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19818 |
Det er sjovtnok som regel en eller anden obskur internetbutik som ikke skal spilde penge på at der kommer folk ind i butikken, der blot skal se fjernsynet, for herefter at gå hjem og bestille det billigst muligt på internet. Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |