|
HDHomeRun - WMC kan ikke se nogle tunere? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
petsch ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 19-Juli-2012 kl. 13:12 |
Hej
Jeg har ominstalleret en PC med Windows Mediacenter med HDHomerun, men efter ominstallation kan Windows Mediacenter ikke se nogle tunere. Jeg har kørt HDHomerun konfigurationen igennem og den har fundet alle kanalerne. Det må være i Mediacenter, der er et problem. Den starter bare på ny TV opsætning og der melder den ret hurtig ud, at den ikke kan forsætte pga manglende tunere. Nogen der har oplevet noget lignende og evt nogen ideer ? Pft, Peter
|
|
![]() |
|
huntiedk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-April-2006 Sted: København Ø, DK Status: Offline Point: 725 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Husker du i MCE at vælge antenne frem for kabel-TV (hvis du bruger kabel-TV, altså)?
|
|
Øst, vest, ::1 bedst
|
|
![]() |
|
petsch ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, jeg er opmærksom på dette i MCE. Men problemet er at jeg slet ikke komme så langt i TV opsætningen, den melder klart ud i første step at der ikke findes nogle tunere.
|
|
/Peter |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |