recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - HDHomeRun - WMC kan ikke se nogle tunere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

HDHomeRun - WMC kan ikke se nogle tunere?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
petsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: HDHomeRun - WMC kan ikke se nogle tunere?
    Sendt: 19-Juli-2012 kl. 13:12
Hej

Jeg har ominstalleret en PC med Windows Mediacenter med HDHomerun, men efter ominstallation kan Windows Mediacenter ikke se nogle tunere.

Jeg har kørt HDHomerun konfigurationen igennem og den har fundet alle kanalerne.

Det må være i Mediacenter, der er et problem. Den starter bare på ny TV opsætning og der melder den ret hurtig ud, at den ikke kan forsætte pga manglende tunere.

Nogen der har oplevet noget lignende og evt nogen ideer ?

Pft,
Peter
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 16:35
Husker du i MCE at vælge antenne frem for kabel-TV (hvis du bruger kabel-TV, altså)?
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
petsch Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 22-Februar-2007
Sted: Denmark
Point: 28
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér petsch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Juli-2012 kl. 22:13
Ja, jeg er opmærksom på dette i MCE. Men problemet er at jeg slet ikke komme så langt i TV opsætningen, den melder klart ud i første step at der ikke findes nogle tunere.

/Peter
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu