|
Hvordan vil du sætte min stue op? |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2012 kl. 13:18 |
Hej allesammen. Jeg er ikke helt klar over om det er i den rigtige kategori :) Men jeg skal flytte i hus den 01/10 og glæder mig helt vildt. Det betyder at mit HIFI kan få en ordenlig stue at spille i :) Jeg er dog lige i tvivl om hvordan det skal sættes op og er derfor ude efter gode forslag fra jer :) Stuen ser således ud: ![]() Sådan som jeg havde tænkt mig var således: ![]() Er der nogen der har et link til hvordan man stiller højtalere samt subwoofer korrekt? Og hvor højt bag højtalere skal hænge? Mange tak. Mvh Daniel
|
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Uden lige at have taget stilling til din opstilling.
Vedr. subwoofer placering, nu fortæller du jo ikke hvilket mærke og model det er, men normalt vil du få mest ud af at placere subwoofer'en i et hjørne. Er det gulvhøjttaler eller ? hvad mærke og model ? Er det her muligt ![]() |
|
![]() |
|
Letten ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1963 |
Vinduer i ryggen plejer at være en dårlig ide pga. refleksioner i TV-skærmen, så skal du i hvertfald have nogle effektive gardiner/rullegardine. Om det skal være decideret mørklægning er en smagssag.
Sofa foran vinduer og radiator er også lidt besværligt, det plejer at være rart med fri adgang til vinduer. Men det er bare min holdning.
Overvej om ikke TV'et kan være på en af de andre vægge, f.eks. den korte væg på 2,97m |
|
![]() |
|
DanielPT ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Sorry lidt sparsomt med info.
Yamaha NS-777 PF Yamaha NS-C444 Yamaha NS-333 PF XTZ 99 W12S Denon AVR-1912 Selve enheden i subwooferen sidder i venstre side når man står foran den. Så skulle den vel egentlig stå i det venstre nederste hjørne. Tak for forslaget men det går konen ikke med til :) mvh Daniel
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19585 |
Subben skal stå, der hvor den lyder bedst, ellers er det som på vedhæftede.
![]() |
|
![]() |
|
Det dur desværre ikke med tv på den lille væg da der så skal stå en front højtaler lige ved indgangen og der er ikke ligefrem små :) Det dur nok ikke kun med 2 stole da vi også får gæster nogen gange ;) Så det bliver nok lidt tricky. Ved godt det ikke er det bedste med tv overfor vinduer men så skal der mørklægnings gardiner op :)
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19585 |
Hvor er der indgang? Klaus |
|
![]() |
|
Hej Klaus.
Altså Indegangen til stuen. Øverste til højre :O)
|
|
![]() |
|
Nåååh, det er den væg du mener. Den er der heller ikke kommet forslag til.
Du skal have dit tv op på endevæggen og så ellers sofa langs den nederste væg og en stol i midten af stuen til dig selv. Klaus Redigeret af KlausDM - 23-Juli-2012 kl. 14:59 |
|
![]() |
|
Pony65 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 1840 |
Hvilket forslag går hun ikke med til ?
|
|
![]() |
|
Det med at sofaen står midt i det hele :)
|
|
![]() |
|
Hvad så med denne vej ?
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |