|
55LG760T ødelagt af lynnedslag |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
hedi ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 14:22 |
Hej
I torsdags havde vi lynnedslag i vores hus. Vi sad og så tv på vores 55LG760T, alt strøm gik ud. (vores PHFI relæ slog fra) Der kom " gniste " lyde fra Tvet og der lugtede af brændt elektronik tvet er efterfølgende helt dødt. ![]() Mit forsikringsselskab vil have tilbud på rep at tvet. Nu kommer mit spørgsmål kan tvet laves, efter et lynnedslag ? Har hørt, man kan få masser af problemer med tvet efterfølgende selvom det der umiddelbart er gået i stykker bliver skiftet når der er ødelagt pga. lyn. Er der nogen der har nogle erfaringer med dette ? |
|
![]() |
|
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
|
|
![]() |
|
nickyyyy ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juni-2006 Sted: København S Status: Offline Point: 354 |
Nu arbejder jeg selv for et forsikringsselskab og der er Lynnedslag dækket af indbodækningen. Elskade skal gå ind og dække udgifterne til rep eller udskiftning. Hvis de ikke vil det, skal du klart undersøge betingelserne.
|
|
![]() |
|
Skyum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4169 |
De fleste (om ikke alle) forsikringsselskaber dækker skader efter lynnedslag, men det er som beskrevet enten med rep. eller som kontanterstatning/ nyt tv.
Hvilket selskab er du forsikret i?
|
|
Samsung UE75-ES9005U | Pioneer SC-LX83 | OPPO 93 | Samsung 3126 | Dali Ikon 7 | Dali Vokal 2 | Dali Ikon wall | B&W PV1 Subwoofer | Harmony Touch | Apple TV3
|
|
![]() |
|
detlef ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-Juli-2006 Sted: Kolding Status: Offline Point: 1390 |
Da HDMI porten på min reciever stod af pga et lynnedslag fik jeg værkstedet til at sende en mail til forsikringen, hvori de advarede imod at reperere efter lynnedslag. 3 dage efter fik jeg 5000,- ind på kontoen... |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |