|
Anysee E30 C Plus (DVB-C) - SOLGT |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juli-2012 kl. 22:37 |
||
Jeg har følgende Anysee E30 C Plus (DVB-C) som jeg ikke har brug for mere så derfor sælges den. Den fungere 100% og alt medfølger - fjernbetjening, USB kabel, installations cd, original emballage.
Har benyttet den med Yousee og det har fungeret uden problemer. Den er købt hos MM-Vision d. 10-05-2012 Følgende er kopieret fra MM-Visions hjemmeside :
Befinder sig på Frederiksberg Pris 400 kr ![]() Redigeret af vind - 13-September-2012 kl. 10:05 |
|||
![]() |
|||
Psymon ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 25-September-2011 Status: Offline Point: 304 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Den vil jeg gerne købe, hvis jeg lige kan få lov og komme forbi og se om den virker under linux.
(Har haft en anden anysee c30 tuner, som virkede men pixelerede alle mpeg2 kanaler under linux) |
|||
![]() |
|||
vind ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 12-Juli-2005 Sted: Frederiksberg Status: Offline Point: 1451 |
||
Du skal være velkommen men jeg har ikke noget Linux at teste den på. |
|||
![]() |
|||
||
.
Redigeret af vind - 13-August-2012 kl. 11:00 |
|||
![]() |
|||
||
.
Redigeret af vind - 09-September-2012 kl. 18:41 |
|||
![]() |
|||
||
Forsat tilsalg
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Solgt
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |