recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - vt50 Kan ikke finde break-in fil
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

vt50 Kan ikke finde break-in fil

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
andersch Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 21-Juli-2012
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 17
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: vt50 Kan ikke finde break-in fil
    Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:07
Hej jeg har lige henet mit nye vt50, og havde tænkt mig at køre små 100timer med break in.

Jeg har hentet break-in filerne her fra siden, og udpakket dem på mit skirvebord, og derefter lagt dem på en usb-stik

Når jeg putter usbstikket i tvet, kan tvet ikke finde break-in filerne, men kan sagtens finde alle de andre filer der ligger på usbstikket( musik osv )

Jeg kan heller ikke afspille filerne på computeren? burde jeg kunne det?

Hvad gør jeg forkert her?
Har i andre alternativer?
på forhånd tak.

Jeg har ingen dvdbrænder, da kan ikke brænde en dvd desværre.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Point: 23900
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:20
Oprindeligt skrevet af andersch andersch skrev:

Hej jeg har lige henet mit nye vt50, og havde tænkt mig at køre små 100timer med break in.

Jeg har hentet break-in filerne her fra siden, og udpakket dem på mit skirvebord, og derefter lagt dem på en usb-stik

Når jeg putter usbstikket i tvet, kan tvet ikke finde break-in filerne, men kan sagtens finde alle de andre filer der ligger på usbstikket( musik osv )

Jeg kan heller ikke afspille filerne på computeren? burde jeg kunne det?

Hvad gør jeg forkert her?
Har i andre alternativer?
på forhånd tak.

Jeg har ingen dvdbrænder, da kan ikke brænde en dvd desværre.
Jeg ved ikke hvad der er galt - men jeg ville aldrig køre 100 timer break in. Jeg har aldrig brugt break-in. I stedet har jeg kørt med nedsat farve, kontrast og lys, ungået at se samme kanal i timevis, og fra tid til anden ladet billet køre på zoom 2 for at få logoer væk.

Det er jo en smag sag om man vil det ene eller det andet, men det har virket hos mig ved 6 panelerSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:24
okay det kan da være det ender med at jeg bare gør det så.

Men kan det passe at jeg ikke kan få det til at virke? Der må da være masser herinde der har prøvet det her før?
Vil jo bare være sikker, da jeg syntes tvet er dyrt nok i forvejen.

Er det ikke bare at udpakke filen og ligge den på en usb og så sætte usb i tv, og trykke viera tools og så burde den da komme frem?
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:32
og hvis jeg feks sætter en dvd på, kan jeg ikke undgå de sorte linjer for oven og for neden?
MEdmindre jeg zoomer ind, og så forsvinder underteksten jo? hvad sker der lige for det?
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Oktober-2008
Sted: DK
Point: 1600
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:41
Fjernsyn er almindeligvis konstrueret til 16:9 højdebredde format. Biografen viser i forholdet 21:9. Deraf de sorte bjælker. Kun Philips har konstrueret et tv i 21:9. Her får man så bjælker i siden ved alm. tvkiggeri som er i 16:9 formatet.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:45
okay. så er det jo snart slemmere at se dvd film end at se tv3 med logo?

Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:48
Delvist korrekt. 3+HD sender både i 16:9 med surround og større opløsning(visse udesendelser) som overgår DVD. Har du en PS3, kan den opskalere din DVD og opnå tilnærmet HDkvalitet.
Til top
Beanie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Beanie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:51
Fodnote: når man opskalerer, beholdes formatet stadig. Så du kan kun slippe for bjælker med zoom( mister siden) eller stræk(billedet strækkes, geometrisk forkert).
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 13:55
så er der jo ikke meget at gøre. men sker der noget ved at tage en dvd marathon en hel dag feks?
Eller hvor penippen skal jeg præcis være?

Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 15:23
er det egenligt iso eller nero image filen, som man skal bruge?
Der er jo en af hver på denne her sidde.
Til top
Ny bruger
Ny bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andersch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 16:15

har fået den over på tvet nu. Er det meningen den kun kører i 10 min? og syntes kun skrifter fra hvid til grå og sort.. ikke andre farver?

Til top
javilha Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 26-April-2012
Sted: kbh
Point: 455
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér javilha Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2012 kl. 18:14
Hvid indeholder alle farver. De er også at finde i grå bare meget dæmpet. Sort er jo blot intet signal, så der kun er bias lyset at se. Cellerne går ikke helt i off stand, så de ikke skal starte op fra nul. Jeg bruger SD kort til billeder i mit Panasonic og her er der også filer tv'et ikke kan åbne eller genkende. De kommer oftes fra Smartphones og PC'en. Billeder fra en ualmindelig almindelig mobil går fint.  
Snell A/ll*Acurus A150/RL11/P10*DAC 10*Vincent CD 400*Thorens TD321/Helius Aurum/Benz Gold*Polypush vacuum sug*AKG 280 Parabolic*Argon HA1*Sony DVD*Onkyo T404*Panasonic Plasma* P. Körner EL filter*
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu