|
*løst* Hjælp til DVBViewer kanal liste |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 01-August-2012 kl. 17:06 |
Jeg har brugt DVBViewer RS igennem længere tid og da jeg startede op lavede jeg en scan af programmer i DVBViewer som nu ligger i Scan dato - Video - Stofa (Så vi snakker DVB-C og Stofa ;o)
Jeg vil nu gerne have tilføjet programmer fra satellit (28.2 øst) og så få dem til at ligge i en folder ved siden af "Stofa", dvs Scan dato - Video - Satellit. Hvordan gøres det på den letteste måde, jeg synes ikke at jeg kan finde en ordentlig beskrivelse? HW forventer jeg fungere, det er opgaven med at få DVB-C og satellit kanalerne samlet jeg har lidt svært ved at gennemskue
![]() Redigeret af Steen6400 - 01-August-2012 kl. 19:52 |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
Apple TV 4K 1. gen, Nvidia Shield TV, Norlys, IPhone 13, Huawei Watch GT3 Pro |
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du scanner i DVBViewer og kalde Destinationsroden det du vil have den skal hedde.
Så vælger du Kanal>Kanalopsætning. Her skulle den ny kanalliste gerne fremgå. Så kan du flytte rundt på det du vil her. Når du er færdig afsluttes DVBViewer. Luk RS ned, og start den igen, så skulle de nye kanaler være tilgængelige. Du skal så køre en EPG timer for at få programmerne opdateret
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
|
![]() |
|
Steen6400 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-December-2010 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 2127 |
1000 tak for input, det prøver jeg
![]() |
|
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
|
![]() |
|
Så fik jeg da lige 369 flere kanaler ganske gratis, selvom der er mange af de samme. Der skal vist ryddes en del op
![]() Det er et hit med 28.2E her ved OL, specielt da konen gerne vil se tennis og BBC viser fra 3 af banerne i HD hele dagen ![]() Endnu en gang tak til MCenterFreak, en af de trofaste hjælpere
![]() |
|
|
![]() |
|
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
Var så lidt, tak. Hils konen, og god tennis:-)
|
|
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
|
![]() |
|
Og for seler og livrem:
Start Alle programmer DVBViewer Data Folder Her ligger "guldet", det vil sige tag backup af det, så kan du altid komme tilbage til noget der fungerer
|
|
|
![]() |
|
Det må jeg heller få gjort, jeg plejer kun at tage kanalerne.
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |