|
Nyt tv: txp50xt50y vs ps51e555? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
tbj2803 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2008 Status: Offline Point: 76 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 11:06 |
Hejsa,
Jeg står og skal vælge nyt tv mellem to forskellige. Det skal bruges i soveværelset til at se tv fra stofa og 1080p film fra min nas server. Afstand er lige under 3 meter. De to tv er txp50xt50y: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/TXP50XT50Y/panasonic-50-3d-plasma-smart-tv-tx-p50xt50y ps51e555: http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/PS51E555D1XXE/samsung-51-3d-plasma-smart-tv-ps51e555d1 Jeg har kun hørt godt om panasonic generelt, hvilket taler for den. Omvendt er samsung full hd, hvor panasonic kun er hd ready. Det jeg ligger mest vægt på er billedkvaliteten og at tv'et kan afspille min 1080p filer gennem nas server. Hvilken synes du jeg skal vælge og hvorfor?
|
|
![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Prisen er underordnet da det er forsikringen der har givet mig de to forskellige at vælge mellem:)
|
|
![]() |
|
xcardman ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
helt klart ps51e555
Samsung laver nogle fine plasma tv panasonic har snart brugt det panel i mange år og det bliver det alså ikke bedre af giver et fint billede, men må absolut ikke sammenlignes med deres større modeller |
|
![]() |
|
Sejt, det var svar i den dur jeg søgte. Tænkte nemlig pana var bedst men man kan aldrig være sikker. Andre der er enige/uenige :)
|
|
![]() |
|
Ingen der har nogle fine kommentarer? Jeg skal give besked imorgen og er nu stadig lidt i tvivl :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |