|
streaming med dvbviewer recording service |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 02-August-2012 kl. 11:16 |
Hvad er jeres erfaringer med streaming over internet ved hjælp af dvbviewer recording service. jeg ved ikke om det er mig der laver noget galt men for mig kører det meget ustabilt og over iPad er kommer der aldrig billede på skærmen (og jeg skriver /iphone i adressen) hvis jeg skifter kanal så stopper streamingen efter 20 -30 sek., og jeg skal så ind på maskinen som kører recording servicen og genstarte servicen.
jeg streamer med 1536Kb fast encoding.
Det køre på en win7 32 bit, og maskinen er en i5 med 8GB ram, jeg tror ikke det mangel på hardware performance
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvis du kører med 8gb i maskinen på en 32bit win7 så har du kun 4gb til gængelig!!!
|
|
![]() |
|
kbking ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 315 |
nej jeg har kun 3 GB til rådighed, da 32 bit kun supporterer op til ca. 3 GB. men du har ret jeg udnytter ikke de 8 GB ram. jeg har før kørt 64 bit men også her kørte RS streaming ret dårligt, derfor prøver jeg nu med 32 bit men det giver desværre ingen forskel.
|
|
![]() |
|
Bygone ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 04-September-2006 Sted: Kolding,Denmark Status: Offline Point: 973 |
32 bit supporter 4gb men bios æder ca op til 1gb op i grafikkort og andre småting der loader, så windows kun giver ca 3-3,25gb fri...
|
|
![]() |
|
kan vi komme tilbage til mit problem?
så kan vi tage flueknepperi en anden gang!
|
|
![]() |
|
Monsterslam ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 556 |
Jeg har haft samme problem med at streaming stoppede efter 20 til 30 sek. En løsning jeg fandt frem til var at (Det er taget fra dvbviewers forum)
Removed ffmpeg from dvbviewer folder, stopped all dvbviewer services in taskmanager, deleted ffmpegprefs.ini and iphoneprefs.ini in the data folder, put the newest ffmpeg in the dvbviewer folder, restarted and now I can stream for a lot longer time.
Det er mig der har skrevet det og det afhjalp mit problem.
|
|
![]() |
|
@ monsterslam.
jeg har prøvet at slette de 2 .ini filer og efter en kort test kunne det godt se ud som om at det var det der skulle til. Tak for hjælpen
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |