recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Xbmc movie library med mymovies backend
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Xbmc movie library med mymovies backend

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Mutzer Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 180
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mutzer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Xbmc movie library med mymovies backend
    Sendt: 03-August-2012 kl. 00:00
Halløj.

Sidder og roder rundt med xbmc, som virker rigtig godt. Jeg har en stor filmsamling, rippet osv med mymovies, som kører på min Windows homeserver. Jeg vil gerne fortsætte med at bruge mymovies til dette, men evt xbmc som frontend.

Jeg har læst på mymovies forum side, at man ikke behøver bruge mymovies scraper, hvis man har mymovies til at gemme .nfo filer til xbmc. Dette har jeg, og kan også konstatere at der ligger .nfo filer i filmmapperne.

Men jeg kan ikke finde ud af at tilføje dem til xbmc korrekt tilsyneladende. Jeg har tilføjet video kilder på flere måder, men lige meget hvordan jeg har prøvet, så vil det ikke blive til et library uden at jeg vælger en scraper, og derved definere at det er film. Hvis jeg bare tilføjer et Windows share, så er det bare filer, og selvom den fint viser cover billeder, så kan jeg fx ikke trykke i, og se diverse info om filmen som jeg ønsker. Dette kan jeg hvis jeg vælger en scraber fx. Men som sagt har jeg læst at dette ikke skulle være nødvendigt, nu mymovies gemmer nfo filer til xbmc.

Hvad gør jeg galt?

Mutzer
Mutzer
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu