|
Xbmc movie library med mymovies backend |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Mutzer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 07-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 180 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-August-2012 kl. 00:00 |
Halløj.
Sidder og roder rundt med xbmc, som virker rigtig godt. Jeg har en stor filmsamling, rippet osv med mymovies, som kører på min Windows homeserver. Jeg vil gerne fortsætte med at bruge mymovies til dette, men evt xbmc som frontend. Jeg har læst på mymovies forum side, at man ikke behøver bruge mymovies scraper, hvis man har mymovies til at gemme .nfo filer til xbmc. Dette har jeg, og kan også konstatere at der ligger .nfo filer i filmmapperne. Men jeg kan ikke finde ud af at tilføje dem til xbmc korrekt tilsyneladende. Jeg har tilføjet video kilder på flere måder, men lige meget hvordan jeg har prøvet, så vil det ikke blive til et library uden at jeg vælger en scraper, og derved definere at det er film. Hvis jeg bare tilføjer et Windows share, så er det bare filer, og selvom den fint viser cover billeder, så kan jeg fx ikke trykke i, og se diverse info om filmen som jeg ønsker. Dette kan jeg hvis jeg vælger en scraber fx. Men som sagt har jeg læst at dette ikke skulle være nødvendigt, nu mymovies gemmer nfo filer til xbmc. Hvad gør jeg galt? Mutzer |
|
Mutzer
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |