recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B: Pana VT30 50" til LCD/LED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B: Pana VT30 50" til LCD/LED

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 901
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: B: Pana VT30 50" til LCD/LED
    Sendt: 05-August-2012 kl. 15:25
Hej.

Jeg har et ca 2. mdr gammelt VT30 50" plasma tv, jeg gerne vil bytte til et 55" LCD. Alt efter model må vi se om der skal mønt oveni, den ene eller anden vej.

Grunden til bytte er at jeg godt vil prøve et LCD. Mit TV fejler INTET og står som nyt med fod, kvittering, manualer. Emballage har jeg dog ikke. Mit befinder sig i Skive og dit skal helst være i nærheden. 

Kom frisk.. 
Til top
Bruger udmeldt 33 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Juni-2007
Point: 996
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 33 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 16:35
Ja panasonic tv som er så lovprist er bare ikke så gode som deres ry ligger op til når man lige har haft dem en uges tid viser det sig for folk forstår godt du vil bytte
Til top
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 18:20
Tv'et har sublim billedkvalitet og jeg går højst sandsynligt ned i rå billedkval, men der er nogen ting der gør, at jeg godt vil prøve et godt LCD. Omend så bare for en periode. 
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Marts-2005
Point: 8672
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér xcardman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 18:52
tror du skulle have ventet til en st50 eller v50
de har lige fået det ekstra som manglede sidste år
jeg har besluttet og vente til næste år med at skifte mit pio ud
da jeg gerne vil have et større tv

der er ikke rigtig sket noget med lcd i år desværre
alså billedekvalitet
lige som plasma er lcd også ved at nå deres maks
alså de ulemper som begge teknologier har, er noget alle skal leve med

et godt lcd er noget b&o eller sharps top model som ikke kan købes i Danmark
men koster kassen
så ja du vil gå ned i billedekvalitet i din prisklasse
har et samsung 32 d5005 som jeg er super glad for
problemet i 55 tommer at alle ulemperne bliver mere tydelige

Redigeret af xcardman - 05-August-2012 kl. 18:56
Til top
doit Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér doit Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-August-2012 kl. 20:48
Det er ikke ting der er rettet i "50" modellen jeg er træt af, men de grundlæggende ulemper ved plasma teknologien. Jeg vil prøve LCD af og se om jeg nemmere kan leve med de ulemper der er her. Uanset om jeg så går ned i billedkvalitet. 

Men ikke mere OT.

Er der nogen der har noget der kunne være interessant? 
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu