|
B: Pana VT30 50" til LCD/LED |
Besvar |
Forfatter | |
doit
Guld medlem Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-August-2012 kl. 15:25 |
Hej.
Jeg har et ca 2. mdr gammelt VT30 50" plasma tv, jeg gerne vil bytte til et 55" LCD. Alt efter model må vi se om der skal mønt oveni, den ene eller anden vej. Grunden til bytte er at jeg godt vil prøve et LCD. Mit TV fejler INTET og står som nyt med fod, kvittering, manualer. Emballage har jeg dog ikke. Mit befinder sig i Skive og dit skal helst være i nærheden. Kom frisk..
|
|
Bruger udmeldt 33
Guld medlem Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja panasonic tv som er så lovprist er bare ikke så gode som deres ry ligger op til når man lige har haft dem en uges tid viser det sig for folk forstår godt du vil bytte
|
|
doit
Guld medlem Oprettet: 03-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 901 |
Funktioner
Tak(0)
|
Tv'et har sublim billedkvalitet og jeg går højst sandsynligt ned i rå billedkval, men der er nogen ting der gør, at jeg godt vil prøve et godt LCD. Omend så bare for en periode.
|
|
xcardman
Guld medlem Oprettet: 24-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 8672 |
Funktioner
Tak(0)
|
tror du skulle have ventet til en st50 eller v50
de har lige fået det ekstra som manglede sidste år
jeg har besluttet og vente til næste år med at skifte mit pio ud da jeg gerne vil have et større tv der er ikke rigtig sket noget med lcd i år desværre alså billedekvalitet lige som plasma er lcd også ved at nå deres maks alså de ulemper som begge teknologier har, er noget alle skal leve med et godt lcd er noget b&o eller sharps top model som ikke kan købes i Danmark men koster kassen så ja du vil gå ned i billedekvalitet i din prisklasse har et samsung 32 d5005 som jeg er super glad for problemet i 55 tommer at alle ulemperne bliver mere tydelige Redigeret af xcardman - 05-August-2012 kl. 18:56 |
|
doit
Funktioner
Tak(0)
|
Det er ikke ting der er rettet i "50" modellen jeg er træt af, men de grundlæggende ulemper ved plasma teknologien. Jeg vil prøve LCD af og se om jeg nemmere kan leve med de ulemper der er her. Uanset om jeg så går ned i billedkvalitet.
Men ikke mere OT. Er der nogen der har noget der kunne være interessant?
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |