recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Problemer med TV3 hos YOUSEE
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Problemer med TV3 hos YOUSEE

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Eivissa77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivissa77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Problemer med TV3 hos YOUSEE
    Sendt: 06-August-2012 kl. 11:51
Hej.
Jeg har længe haft problemer med at modtage TV3 og har prøvet at skifte kabel op til flere gange. Både det der fulgte med YOUSEE boksen og nogle dyre fra HIFI-Klubben + diverse fra AV-cables osv.
Kablet er ca. 2 m, dog skal det siges at det ligger sammen med en masse andre kabler (HDMI, højtalerkabel, strøm osv.) og det kan selvfølgelig have indflydelse på det. Hvad er det bedst afskærmede kabel der findes på markedet og har andre råd/erfaringer?
På forhånd tak.
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 12:26
Nu skriver du ikke hvor du bor Censored
Men hvis du bor i Hove´s sender område, så ved jeg at det kan være et problem, med indstråling i coax kablet, typisk ved coax stikkene. Bedre HF tæt stik.

Færdig lavet kabler, lavet i østen, er ikke godt.

Lynge Smile

Redigeret af Lytro - 06-August-2012 kl. 12:28
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top
Eivissa77 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 15-September-2009
Sted: Denmark
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Eivissa77 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 12:35
Jeg bor i København K og har prøvet med særligt HF tætte stik.
Til top
Lytro Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 03-Maj-2010
Sted: Nejede,Hillerød
Point: 363
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lytro Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-August-2012 kl. 16:22
Hvis dit kabel og stik er okay
Så kan det være vægstikket, altså Yousee´s problem ---- det kan være svært at overbevise dem om det Ouch
Hvad med naboerne har de problemer ??

Du har ingen fordeler eller sådanne ting.

Lynge  Smile
Hvorfor skriver du ikke i din PROFIL, hvilken landsdel du bor. Det ville hjælpe på nogle svar. :-)
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu