recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - s: onkyo tx-sr607, v: SVS sb-12 plus
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

s: onkyo tx-sr607, v: SVS sb-12 plus

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
kasper-n Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: s: onkyo tx-sr607, v: SVS sb-12 plus
    Sendt: 07-August-2012 kl. 14:49
Surround receiver sælges til 1750 afhentet i horsens til den fastsatte pris.

V: en SVS sb-12 plus subwoofer
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 19:46
Hvor gammel er recieveren og subwooferen? Kvittering? Org. indpakning? 

Jeg kunne meget vel være interesseret i dem begge så derfor lytter jeg lige med!

/DC
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 20:24
Der er kvittering på begge. Der er ingen indpakning med nogen af delene, men der medfølger ellers manualer og hvad der ellers er. De er ca. 3 år
Til top
claesen Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 03-November-2008
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claesen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 22:08
Hvilket prisleje havde du tænkt?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2012 kl. 22:50
Jeg havde tænkt 1750 ret præcist for receiveren og subben ved jeg ikke helt endnu da jeg ikke er sikker på hvad den er værd.
Til top
joensson Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Februar-2006
Sted: Aalborg
Point: 213
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér joensson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 11:51
Har desværre ikke penge til bedre grej lige pt. men er ellers på udkig efter en sort 607'er. 
Hvis jeg nu er så heldig at din stadig er til salg engang når jeg får skrabet penge sammen er din så den sorte eller den sølvfarvede?
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kasper-n Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2012 kl. 21:28
Den er sort
Til top
Nichlas J Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 24-September-2012
Point: 7
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nichlas J Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Oktober-2012 kl. 00:09
Stadig interesseret i at sælge din sub og hvad skal du have for den?
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu