|
s: onkyo tx-sr607, v: SVS sb-12 plus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-August-2012 kl. 14:49 |
Surround receiver sælges til 1750 afhentet i horsens til den fastsatte pris.
V: en SVS sb-12 plus subwoofer |
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor gammel er recieveren og subwooferen? Kvittering? Org. indpakning?
Jeg kunne meget vel være interesseret i dem begge så derfor lytter jeg lige med! /DC
|
|
![]() |
|
kasper-n ![]() Bruger ![]() Oprettet: 19-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 116 |
Der er kvittering på begge. Der er ingen indpakning med nogen af delene, men der medfølger ellers manualer og hvad der ellers er. De er ca. 3 år
|
|
![]() |
|
claesen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 177 |
Hvilket prisleje havde du tænkt?
|
|
![]() |
|
Jeg havde tænkt 1750 ret præcist for receiveren og subben ved jeg ikke helt endnu da jeg ikke er sikker på hvad den er værd.
|
|
![]() |
|
joensson ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2006 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 213 |
Har desværre ikke penge til bedre grej lige pt. men er ellers på udkig efter en sort 607'er.
Hvis jeg nu er så heldig at din stadig er til salg engang når jeg får skrabet penge sammen er din så den sorte eller den sølvfarvede?
|
|
![]() |
|
Den er sort
|
|
![]() |
|
Nichlas J ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 24-September-2012 Status: Offline Point: 7 |
Stadig interesseret i at sælge din sub og hvad skal du have for den?
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |