|
S: Macbook Pro 15" Intel Core2 Duo 2,4 GHz |
Besvar |
Forfatter | |
ThomasP
Super bruger Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 08-August-2012 kl. 12:36 |
MacBook Pro, 15" Intel Core2 Duo 3,1, 2,4 GHz, 4 GB, 320 GB HDD Batteriet holder i op til 2 1/2 time (teoretisk set). Se billeder for yderligere specifikationer. Leveres med Mountain Lion (nyeste Mac operativsystem)
Lader, taske og installations-DVD medfølger.
Sælges da jeg har fået anden computer fra arbejdet Er sat på DBA og Gul&Gratis til 3900,- men modtager gerne et mere realistisk bud her på Recordere.dk Se billeder medvidere på DBA: http://www.dba.dk/macbook-pro-15-intel-core2/id-85074796/ Kan sendes eller afhentes i Aalborg eller Aarhus (og muligvis også i København) Redigeret af ThomasP - 11-August-2012 kl. 01:31 |
|
ThomasP
Super bruger Oprettet: 26-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 472 |
Funktioner
Tak(0)
|
Opdateret med større harddisk og nyeste operativsystem til samme pris
|
|
Steffen32
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan ikke rigtig se hvor gammel den er, kan du oplyse det. Hvad tænker du en mere realistisk pris er..
|
|
ThomasP
Funktioner
Tak(0)
|
Modellen er en "late 2007" - altså fra 2007-2008. Men den kører fortsat overbevisende godt og hurtigt - og er faktisk lidt pænere stand end min næsten ny MacBook Pro.
Jeg har ikke tænkt mig selv at snakke min computer ned i pris, men du kan jo give et bud. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |