recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Lyd ud af receiver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Lyd ud af receiver

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
krelle1987 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Februar-2010
Status: Offline
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krelle1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Lyd ud af receiver
    Sendt: 10-August-2012 kl. 11:07
Hey guys har lige et spøgsmål jeg er ikke så skarp til det her så skal lige være sikker :)

Jeg har et grafikkort som har Hdmi indgang .når jeg sætter hdmi kabel til pcen og receiveren får jeg billede på tv skærmen men lyden kommer ud af min pc højtalere det sucks jo ret meget :l er fejlen at jeg ikke at et optisk kabel ? God weekend Smile

Mhv Christian
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 11:09
Hvis du højreklikker nede på dit højtaler ikon ved uret og vælger afspilningsenheder. Derinde kan du sætte den op til lyden skal ud igennem hdmi.

BTW. det er ikke en HDMI indgang men udgang du har på grafikkortet. Wink
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
krelle1987 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 24-Februar-2010
Point: 40
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér krelle1987 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 11:12
ahh ser man det jamen jeg takker :) 

indgang/udgang hva fanden lige stået op ;)  
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 11:15
Så lidt, ja om det er det ene eller det andet er vel ligegyldigt hvis det virker. 
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2012 kl. 11:25
Det er vel stadig ret sundt at vide hvilken retning elektronerne løber når man tænder for skidtet. Om ikke andet, så til fremtidig brug hvis man igen står og undrer dig over, at billedet fra ikke kan gemmes på harddisken når man sætter HDMI-kablet til
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu