|
Komplet biograf til 5000kr, er købt |
Besvar |
Forfatter | |
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-August-2012 kl. 20:44 |
Er netop blevet en komplet hjemmebiograf rigere Valgte først en projektor fra qxl.dk til 1300 kr - billedet var vist ok (var kun tændt i 5 minutter så bad konen om at jeg slukkede for støvsugeren...) Så den er røget retur Fandt til gengæld en demo model i Elgiganten af en Epson mg850hd til 2500 kr Så kom der styr på billede :-) Mht til lyd valgte jeg et komplet Pioneer (bluray) surround anlæg til knap 1500 kr (igen i Elgiganten) - faldt dog over en et LG sæt da jeg var ude for at hente fjernbetjeningen til projektoren, den glemte jeg i første omgang... Det kostede kun 777 for en demo model - men der var ingen HDMI, så det røg retur (fin kundeservice ellers...) Nå, har mit Pioneer anlæg (HTS3541/12) - så der er styr på lyden også :-) Lærred er pt. en nervøs velour dug (med tryk selvfølgelig) - så man kan se trykket igennem :-( Har dog bestilt et lærred ved Cinemagic til 759 kr, Elite Manual Series M92UWH - var ellers ude i både voksdug, rullegardin, gipsplade osv - men opgav da man kunne få et "rigtigt" lærred til de penge.. Bottom line: Komplet hjemmebiograf til ca. 5000 kr, eller sagt på en anden måde - samme pris som din Iphone Og ungerne elsker biografren - og jeg er indtil videre super tilfreds, pris osv. taget i betragtning Vil med indlægget blot understrege at det kan gøres forholdsvis billigt - men stadig med en acceptabel kvalitet, men også at man skal fravælge det allerbilligste |
|
Jesper Keller
Super bruger Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lyder ikke dårligt hehe.
Dog vil jeg mene at HTS3541 er en Philips model, og ikke en Pioneer :P
|
|
Stereolab
Guld medlem Oprettet: 27-Januar-2012 Status: Offline Point: 797 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
JaAndersen
Guld medlem Oprettet: 20-November-2009 Status: Offline Point: 804 |
Funktioner
Tak(0)
|
Pioneer / Phillips - detaljer ;-)
Især i denne prisklasse - men godt set ellers!! Ja, er super tilfreds - og ja, kvaliteten kunne jo sagtens være bedre, men til prisen er det et fornuftigt setup
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |