|
k. Synology |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-August-2012 kl. 21:46 |
Som overskriften lyder er jeg max interesseret på sådan en bandit. :)
Jeg leder efter en 2 bays model, og den skal bare kunne klare at streame lidt film (2 stk WD live) Primær AVI,Divx & MKV format. Har diske 2 x 1.5TB Fra WD. Kom frisk :) |
|
Hilsen
Benjamin D. Simonsen 8740 - Brædstrup |
|
![]() |
|
Packer ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Maj-2007 Sted: Sjælland Status: Offline Point: 527 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej
Jeg har en 207+ som jeg selv har brugt til dette. Har det nogen interesse. /Jesper
|
|
![]() |
|
Benjamin7 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2007 Sted: 8740,Denmark Status: Offline Point: 1764 |
Pris ide? ude diske. :)
|
|
Hilsen
|
![]() |
|
noob30 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 350 |
Hvis du er intra. har jeg en Readynas duo v2 til 500,- kr leveret til brædstrup :)
|
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
Ellers har jeg da også en QNAP TS-219P stående som trænger til at blive solgt :)
|
|
![]() |
|
Evt. pris :) Qnap er også velkommen.
Tak for buddet om Readynas, men ikke lige min kop te :D |
|
Hilsen
|
![]() |
|
larsen_mgeic ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-Juli-2009 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 1315 |
http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=114193&title=s-qnap-ts219p-1000
Annoncen er her. Du kan få den for 900,-
Den befinder sig i Gredstedbro (Nær Ribe), men kan komme til Esbjerg V hvis det er bedre. Alternativt også sendes.
|
|
![]() |
|
MortenSJ ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 216 |
Jeg har en Synology DS-209+II med 2x2TB diske som jeg har brugt til at streame til WDTV Live. Kom med et bud :)
|
|
Denon AVR-1911 | Focal Sib2 5.1 | Mac Mini (Plex) | Synology DS-209+II | Xbox360 | WDTV Live | Sony 40" LCD TV KDL-40EX500 | Samsung 40" LCD TV, LE-40R72B
|
|
![]() |
|
MortenSJ Har ikke nogen ide om hvor vi ligger henne af, men har også diske, så ville være ked af at de skal med i handlen, men hvis de er billigere nok kan vi måske godt finde ud af et eller andet. :)
Packer, hvad ville du gerne have for den bandit? :) Redigeret af Benjamin7 - 18-August-2012 kl. 08:53 |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Jeg har lige fået en fin Toshiba bærbar i hænder som jeg skal have solgt da jeg troede den kunne magte D3, men ak nej. Så kraftig er et Intel GMA 4000 ikke.
Så er faktisk lidt klar på at smide den efter en evt bytte handle hvis en af jer kunne bruge den meget kort er den med Intel I3 CPU, 4GB DDR3, 500GB HDD, Intel GMA4000 Grafikkort, den har de småting som den nu skal have. Med Windows 7 Premium, men label er slidt istykke (Bagsiden) Så der er printet en ny med en dymo, samt at jeg har den orginal på et billlede af den som sad "Resten af den". Kunne det evt friste? |
|
Hilsen
|
![]() |
|
Hej alle :)
Jeg har handlet med Packer :). Tak for jeres svar :) |
|
Hilsen
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |