|
epg fra DR via ontv driller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 09:15 |
Hejsa
Er jeg den eneste der sidder og bander over DR's "serie" angivelse direkte i overskriften(f.eks Hammerslag (3:3) ), så man ikke bare kan sætte en serieoptagelse i gang uden at skulle tilpasse denne ? Jeg kører med MediaPortal med 4therecord plugin - og så ontv xml med epg'en, som overskriften jo indikerer.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hmmm det ser faktisk rigtigt nok ud hos ontv - gad vide om jeg har sat den til at hente epg'en ud af DVB signalet for DR's kanaler - jeg har tidligere haft det for TV2. Det må jeg lige checke.
|
|
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
|
![]() |
|
Ahhhh sagen opklaret - Det VAR bare DR og DR2 der stod til at hente fra DVB signalet - nu ser det fornuftigt ud igen. Case closed....
|
|
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2876 |
Super du fandt det.
Jeg kører med et setup magen til, og skulle til at skrive at det virker hos mig. |
|
.....
|
|
![]() |
|
He he - jeg tror egentlig jeg satte den til at hente det ud af DVB signalet med den bagtanke, at her bliver programoversigterne hurtigere opdateret.
Sker der en ændring i programmerne, hjælper det jo ikke så meget hvis man kun henter fra ontv én gang i døgnet.
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |