|
Godt midtrange grafikkort til søns PC - Hvilket?? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
antilles ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-Januar-2009 Sted: BallerupDenmark Status: Offline Point: 389 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 21-August-2012 kl. 11:07 |
Hej Chris, jeg sender lige dig en PM.
|
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej, Du nævner ikke lige hvilke andre komponenter PC'en, grafik kortet skal sidde i, indeholder. Men til den pris ville jeg gå efter et AMD HD 7770 eller hvis Nvidia et GTX 550 ti. De kan fåes til en små 930 kr. |
|
![]() |
|
daemon9th ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 01-September-2010 Sted: Odense Status: Offline Point: 45 |
Absolut ingen anelse, har ingen af kortene. Jeg kiggede udelukkende på mest performance ud fra dit budget. Prøv at søg på diverse review sites efter diverse kort baseret på hd7770 eller gtx 550ti. EDIT: Fandt en fin oversigt hos tomshardware her: http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-7770-7750-benchmark,3135-15.html Redigeret af daemon9th - 21-August-2012 kl. 18:17 |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Mener du ikke Minecraft?
Hvorfor ønsker du at opgradere? Det står ikke noget om tankerne omkring hvad det skal kunne.. Jeg ville til enhver tid overveje at købe et brugt gfx..
|
|
![]() |
|
azrael ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2006 Sted: Tilst Status: Offline Point: 1695 |
Vil gerne tilslutte mig forslaget om et AMD HD 7770. Helt specifikt mener jeg denne version kunne være en god ide:
http://www.edbpriser.dk/grafikkort/xfx-radeon-hd-7770-double-dissipation-edition-1-gb-id-6675793.aspx nVidia GTX 550 Ti er da også OK, men det er et HD 7770 på alle punkter underlegen. Så medmindre man er hardcore nVidia fan... ![]() |
|
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
|
|
![]() |
|
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
Der plejer at være nogle gode råd her:
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |