recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV med YouSee "Start for fra"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV med YouSee "Start for fra"

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jesper Arning Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 16-Februar-2012
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Arning Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nyt TV med YouSee "Start for fra"
    Sendt: 24-August-2012 kl. 13:02
TV apparater er ikke lige det der interesserer mig mest så jeg må have lidt hjælp fra jer herinde.

Vi har et aldrende Philips 32" LCD TV der trænger til at blive udskiftet og samtidigt har jeg opsagt vores YouSee Plus boks. 

Det jeg så overvejer nu er om der findes et LCD/LED TV der med et YouSee kort isat understøtter primært YouSee "start for fra"?

Det er muligt at tilkøbe de forskellige "plus" funktioner for 30 (inden længe 40) kr. pr. måned og jeg syntes ikke vi bruger YouSee plus nok til jeg vil blive ved og ved med at betale 89/99 kr. pr. måned for leje af boksen.

Kunne jeg så få funktionerne integreret i TV`et ville det i min optik være perfekt.

TV`et skal gerne være 32" evt. 37" men så heller ikke større.

Og så må det selvfølgeligt gerne være billigt, TV er ikke noget vi går meget op i her i huset.

Har i nogle gode bud?

Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8683
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér lunddal Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2012 kl. 13:16
Start Forfra virker kun med YouSees egen boks.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu