|
S: Hvidt Dali Ikon MK2 + MK2 Center |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bechlund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2012 kl. 15:28 |
Dali Ikon MK2 On-Wall + MK2 Center i hvidt sælges.
Højtalerne er som nye, og har været pakket ned siden 1-1-2012 på grund af flytning. Købt i maj måned 2011 med udvidet forsikring. Kan evt. bruges til opgradering, hvis man allerede har Dali Ikon MK2 fronter. Kvittering og original emballage haves. Billeder kan sendes over mail. Ny pris med udvidet forsikring: 10.500kr 5300kr. Jeg er ikke interesseret i byttehandler. Prisen er fast. |
|
![]() |
|
PeterBakke ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-April-2012 Sted: København NV Status: Offline Point: 183 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvor meget skal du have for de to on-wall?
|
|
![]() |
|
Bechlund ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-April-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Nu ville jeg gerne have haft solgt det hele på en gang, da det nok er nemmest af komme af med samlet. :)
Men 3.700. Ny pris med forsikring er 6500. De har spillet 100-150 timer. |
|
![]() |
|
ama2us ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Hvor i landet befinder du dig?
|
|
![]() |
|
Jeg bor i København. :)
|
|
![]() |
|
ama2us ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Byder kr. 3500,-.
Bor selv i København. |
|
![]() |
|
Mit bud på kr. 3500,- er for de to Dali Ikon MK2 On-Wall.
Redigeret af ama2us - 27-August-2012 kl. 23:09 |
|
![]() |
|
Det kan vi godt aftale. :)
Du kan smide en privat besked til mig med e-mail eller tlf, så aftaler vi nærmere. :)) |
|
![]() |
|
jryskin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Januar-2013 Status: Offline Point: 1 |
Hej! Ved ikke, om du stadig har din center, men lad mig vide :)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |