|
EPG, nrossen og ONTV |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
sirvival3 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 168 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-August-2012 kl. 22:15 |
Jeg har installeret nrossen's program til at hente EPG samt oprettet et abonnement hos ONTV.
Umiddelbart virker programmet rigtig fint, med logoer til TV-kanalerne osv. Men af en eller anden grund så er der en række programmer, hvor MCE ligesom insistere på at benytte egne EPG-data og ikke dem der er hentet fra ONTV med programmet. De kanaler hvor jeg har problemet er kanaler som fx DR1 og DR2, og jeg har slået inband fra! Ved opsætningen i MCE kan jeg første gang jeg vil parre DR1 med ONTV's EPG godt finde ONTV kilden i oversigten, men den vælges ikke rigtigt, og går man ind igen for at genvælge, så fremgår ONTV ikke længere af listen. Kan man på en eller anden måde tvinge MCE til kun at bruge ONTV's EPG? |
|
![]() |
|
Brasch ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-November-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 645 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kør tv konfig igen. Deaktivér indband på alle kanalerne, kør MCImportXMLTV, indstil TV guiden igen. En anden ting jeg tror jeg har haft problemer med, er at kanalen ikke har haft samme navn i MCE og MCImportXMLTV
|
|
![]() |
|
humperdink ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juli-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 377 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har oplevet præcist det samme ... men selvom det ikke ser ud til at MCE benytter ONTV's data så ER det ONTV data (i hver fald i mit tilfælde) ... jeg er overbevist om at det er et Media Center problem. Jeg har sådan en 5-6 kanaler der ikke ser ud til at benytte ONTV data.
Du kan evt. prøve at checke din tildeling af EPG data pr. kanal med endnu et af NRossen's utilities: http://mcefun.nrossen.dk/post/2011/02/07/Utility-to-at-liste-EPG-streams-per-kanal.aspx |
|
Alt for meget grej at opgradere på.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |