|
Kan man genbruge en Viasat-boks? |
Besvar |
Forfatter | |
griffel
Bruger Oprettet: 02-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 159 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 05-September-2012 kl. 12:25 |
Min kæreste har opsagt sit Viasat abonnement, og nu står hun så tilbage med en Pace TDS 855 NV og parabol. Nu tænker jeg så på, om den mon kan bruges til andet end Viasat? Så vidt jeg ved er den låst til Viasats kanaler, og optagefunktionen er betinget af et abonnement på 99 kr/md.Men kan den ikke knækkes, så den kan bruges til f.eks. Astra?
For det er vel en helt almindelig optager i bund og grund
Man må da kunne lægge en anden firmware på den. Nogen der har prøvet det?
|
|
Hilsen Jakob :-)
|
|
bruger udmeldt 23
-- Oprettet: 25-December-2010 Status: Offline Point: 2017 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det er nok ikke her, eller for den sags skyld, ovre på digitalt.tv , du skal spørge om der i givet fald kan bruges anden software for at modtage enkelte kanaler gratis. Der FINDES sites, hvor man kan skrive om den slags... Der ER vel egentligt kun "3G": Go'e Gamle Google!! Måske skal parabolen blot indstilles til en anden position for at kunne modtage Astra, og der skal foretages en ny kanalsøgning...
|
|
csell
Guld medlem Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4706 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hej Jakob.
Jeg kender ikke din kærestes boks, men her er et link til TDS855NV kanalsøgning:
Taget fra denne side: http://www.viasat.dk/content/tv-bokse-0
Hvis du selv vil prøve at dreje parabolen over til Astra har jeg i første halvdel af dette link beskrevet hvordan du kan justere den:
Den beskrevne SAT Finder er dog steget til £5.30 incl. forsendelse.
Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 05-September-2012 kl. 20:50 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |