recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Satellit TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan man genbruge en Viasat-boks?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kan man genbruge en Viasat-boks?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
griffel Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 02-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér griffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Kan man genbruge en Viasat-boks?
    Sendt: 05-September-2012 kl. 12:25

Min kæreste har opsagt sit Viasat abonnement, og nu står hun så tilbage med en Pace TDS 855 NV og parabol.

Nu tænker jeg så på, om den mon kan bruges til andet end Viasat? Så vidt jeg ved er den låst til Viasats kanaler, og optagefunktionen er betinget af et abonnement på 99 kr/md.

Men kan den ikke knækkes, så den kan bruges til f.eks. Astra?
For det er vel en helt almindelig optager i bund og grund Question
Man må da kunne lægge en anden firmware på den. Nogen der har prøvet det?
Hilsen Jakob :-)
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 25-December-2010
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 18:49
Det er nok ikke her, eller for den sags skyld, ovre på digitalt.tv ,  du skal spørge om der i givet fald kan bruges anden software for at modtage enkelte kanaler gratis. Der FINDES sites, hvor man kan skrive om den slags... Der ER vel egentligt kun "3G": Go'e Gamle Google!!Big smile Måske skal parabolen blot indstilles til en anden position for at kunne modtage Astra, og der skal foretages en ny kanalsøgning...
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Point: 4706
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-September-2012 kl. 20:48

Hej Jakob.

Jeg kender ikke din kærestes boks, men her er et link til TDS855NV kanalsøgning:

Hvis du selv vil prøve at dreje parabolen over til Astra har jeg i første halvdel af dette link beskrevet hvordan du kan justere den:

Den beskrevne SAT Finder er dog steget til £5.30 incl. forsendelse.

Hilsen Carsten.

Redigeret af csell - 05-September-2012 kl. 20:50
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu