recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Køb et PS3-spil og få Vita-versionen med gratis
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Køb et PS3-spil og få Vita-versionen med gratis

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SteffenD89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Køb et PS3-spil og få Vita-versionen med gratis
    Sendt: 07-September-2012 kl. 12:11
Hvis folk ikke helt har fanget den endnu, så er Sony så småt gået i gang med deres Cross-Buy initiativ.

Det fungerer på den måde, at du køber en af de udvalgte PS3-titler også får du en (gratis) kode til at downloade vita-versionen med.

Indtil videre er det lidt sparsomt med udvalget, men forhåbentlig kommer der mere til.

PlayStation All-Stars Battle Royale

EA har også overvejet at hoppe med på vognen med spil som det nye Need for Speed:

Og desuden er der også diverse PSN titler der gør brug af Cross-buy, som f.eks.
  • Guacuamelee (2013)
  •  Sound Shape
  • Dragon Fantasy Book II
  •  Wipeout HD/Fury Cross-buy

samt andre jeg ikke lige kan komme i tanke om.

Jeg går også ud fra at fremtidige PS3-PSV spil som:

Dragons Crown

Og

Warrior's Lair

Forhåbentlig er der flere af de større udgivere der hopper med på vognen som f.eks. EA med alle deres sportsspil (Fifa, Madden osv). Problemet er nok bare at overbevise udgiverne om at det er en god idé, da de reelt set ikke selv tjener noget på det.

Under alle omstændigheder er det et godt initiativ fra Sony's side af. Så må vi bare håbe at det fortsætter.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu