|
Solgt: Logitech squeezebox touch |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 09-September-2012 kl. 17:50 |
||
Sælges, Logitech squeezebox touch.
Købt i Elgiganten d. 3/4 2012 for 1719,- original kasse og kvtt. haves. Pris HBO 900,- Kan afhentes i Vallensbæk strand, eller sendes for 25,- ekstra ![]() Redigeret af kskruger - 09-September-2012 kl. 22:31 |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Hvor længe lader du denne annonce stå? Jeg er muligvis interesseret, men har en anden handel i gang...venter dog bare på at sælger svarer.
|
|||
![]() |
|||
kskruger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3498 |
||
Jeg kan nok ikke sige andet, at jeg lader annoncen stå, til den er solgt ![]() |
|||
![]() |
|||
||
Solgt. Det gik godt nok hurtigt. |
|||
![]() |
|||
Ukke ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1559 |
||
Pis?
|
|||
![]() |
|||
||
Det siger jeg næsten også, kunne sikkert ha fået mere for den, folk står ligefrem i kø for at købe den. |
|||
![]() |
|||
||
Du skulle have ladet den stå noget længere så ;)
|
|||
![]() |
|||
||
Den har været til salg både her og DBA, samt hifi4all. Og jeg har fået bud fra alle 3 steder. Så det har ikke rigtig været muligt, at folk kunne byde over. |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |